|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۲
کد خبر: ۳۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
ربیعی حمایت مردم از نظام اسلامی در مقاطع مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس را نمونه ای از پشتیبانی ملت ایران از انقلاب عنوان کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استقلال کشور در تولید ملی و علمی، از دستآوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است.

 'علی ربیعی' روز چهارشنبه در اجتماع باشکوه راهپیمایان شهر لنگرود اظهار کرد: استقلال در عرصه های مختلف، از جمله دستآوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است که هیچگاه فراموش نمی شود.

وی ادامه داد: ملت ایران، هویت ملی خود را با پیروزی انقلاب اسلامی به دست آورد و از زیر یوغ استکبار و استعمار رهایی یافت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در زمان رژیم گذشته، قدرت های آن زمان بر این کشور حکمفرمایی می کردند و برای مردم تصمیم می گرفتند و رژیم پهلوی را آنها بر تخت نشاندند.

وی یا یادآوری اقدامات دشمنان در اوایل پیروزی انقلاب و به شهادت رساندن بزرگانی همچون شهید مطهری و شهید رجایی گفت: دشمنان می خواستند با این اقدامات، به انقلاب و نظام نوپای اسلامی ضربه بزنند حال آنکه مردم در مقابل این توطئه ها ایستادگی کردند.

ربیعی حمایت مردم از نظام اسلامی در مقاطع مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس را نمونه ای از پشتیبانی ملت ایران از انقلاب عنوان کرد.

وی افزود: اینکه امام خمینی (ره) فرمودند میزان، رأی ملت است؛ بیانگر روح جمهوریت در نظام سیاسی ایران است و ایشان بر جمهوری اسلامی ایران بدون اینکه کلمه ای زیاد یا کم شود، تاکید کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور پرشور تر از پیش مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را بیانگر حمایت ملت و پاسداری آنان از آرمان ها و اندیشه های انقلاب اسلامی خواند و اضافه کرد: آنچه که اکنون در اختیار ماست، ثمره مجاهدت ها و رشادت های شهیدان والامقامی است که خون پاک خویش را برای سربلندی کشور و ملت هدیه کردند.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم لنگرود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، توسعه و آبادانی میهن اسلامی و نیز استان گیلان و این شهرستان را نیازمند تلاش و کوشش فزون تر و همبستگی ملی خواند و گفت: با اتحاد و انسجام، می توانیم مسیر رو به تعالی کشور را به پیش ببریم.

شهرستان لنگرود در 55 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین