|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۳۶۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه روز چهارشنبه در گرامیداشت روز ایثار و مقاومت شهر اراک با عنوان « پنج پنج» در مصلی بیت‌المقدس این شهر، افزود: به دلیل همین تصور نداشتن، همه محاسباتشان به اشتباه می‌رسد.

ایرنا: سردار فدوی گفت: انقلاب اسلامی در دهه ۹۰ به جایی رسید که در سوریه از ۱۶ کشور جهان یگان داشت و در کنار هم با دشمنان اسلام و داعش جنگیدیم.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه روز چهارشنبه در گرامیداشت روز ایثار و مقاومت شهر اراک با عنوان « پنج پنج» در مصلی بیت‌المقدس این شهر، افزود: به دلیل همین تصور نداشتن، همه محاسباتشان به اشتباه می‌رسد.

وی یادآور شد: سال گذشته دشمنان یکی از بزرگترین جنگ‌ها را بر علیه جمهوری اسلامی ایران ترتیب دادند، همه تلاش‌ها را به کار گرفتند تا ذهن و چشم فرزندان این مرز و بوم را تحت تاثیر قرار دهند اما نتوانستند دل‌ها را معطوف خود کنند و باز شکست خوردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی، حق است و این انقلاب به دنبال انجام تکالیف است.

سردار فدوی اظهار کرد: حجاب دستور مستقیم خود خدا است و همه دستورات خدا نه برای منفعت رسیدن به پرودگار بلکه برای رسیدن نفع به بندگان است.

وی تاکید کرد: باید تلاش شود تا توطئه‌های دشمنان همواره خنثی شود و اجازه داده نشود تا شیطان‌های بزرگ و همراهان آنها از راهی که برای جنگ‌های جدید وارد شده‌اند، نتیجه بگیرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: مردم ایران در طول حدود ۴۵ سال گذشته ثابت کرده‌اند که پای ارزش‌های خود هستند، اما همه باید بدانند که شیطان دست‌بردار نیست.

سردار فدوی عنوان کرد: شیطان پیشنهاد دهنده و وسوسه کننده است، اما هیچ سلطه‌ای بر ما ندارد اما مقابله با آنها هوشیاری و آگاهی لازم را می‌طلبد.

وی گفت: باید موضوعات اقتصادی کشور گره‌گشایی شود تا خبیثان عالم پیروزی‌های این انقلاب را تحت تاثیر قرار ندهند و به طور قطع، این مشکلات هم مرتفع می‌شود و روسیاهی به آنها باقی می‌ماند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: افتخارات و توفیقات کسب شده در انقلاب اسلامی با عنایت خداوند و به برکت امام راحل ایجاد شده است که همه باید قدردان باشند.

سردار فدوی تصریح کرد: این انقلاب به دست ولی خدایی شکل گرفت که بیش از ۴۰ سال در درون خود به مجاهده پرداخت و در سال ۴۲ بروز پیدا کرد و این مسیر روشن و پرقدرت تاکنون ادامه دارد و امید است تا رسیدن پرچم اصلی آن به صاحب‌الزمان(عج)، ادامه داشته باشد.

وی اظهار کرد: عمل به تکالیف، وعده خدا است و زمانیکه بندگان خدا به عشق امام حسین (ع)و شهدا به پای کار می‌روند و تکالیف خود را انجام می‌دهند، وعده خدا برای آنها محقق می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر بندگان خدا به تکالیف خود عمل کنند، خداوند بهترین‌ها را برای آنان رقم می‌زند و در روز پنجم مرداد اراک در دوران دفاع مقدس، شهدای این خطه در راستای انجام تکالیف خود وارد عمل شدند و عظمت آفریدند.

سردار فدوی گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، حتی یک روز و یک لحظه نبوده است که دشمنی دشمنان اسلام و انقلاب وجود نداشته باشد و تمام عوامل مادی و دنیوی دشمنان قابل مقایسه با کشور نیست اما دشمن مدام در حال اعتراف کردن به شکست از جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: دشمنان این مرز و بوم حتی یک پیروزی در ایران به دست نیاورده‌اند و وزیر خزانه‌داری آمریکا در ۲ ماه گذشته اذعان کرد که ۴۴ سال است که با انقلاب اسلامی می‌جنگیم و در همه برنامه‌ها شکست خورده‌ایم و این موفقیت به دلیل تحقق وعده خدا است که در آن تخلفی نیست.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: تکالیفی که خدا به عهده بندگان نهاده، شرط‌ها است و اگر انسان در همه شروط خدا با اخلاص پای کار برود و کم کاری نکند، بهترین‌ها برایش رقم می‌خورد.

سردار فدوی، با بیان اینکه توان بنده خدا خیلی بیشتر از تکالیفی است که برعهده آن گذاشته شده است، تاکید کرد: اگر امروز دچار برخی گرفتاری‌ها و مشکلات هستیم به دلیل آن است که تکالیف خود را به خوبی انجام نداده‌ایم.

وی یادآور شد: وجود بیش از ۲۰۰ هزار شهید در کشور، دلیل محکم انجام دادن تکالیف این عزیزان و پای کار بودن آنها است و همه شهدای اسلام و شیعه به عشق امام حسین(ع) و تبعیت از یاران اباعبدالله الحسین (ع) شهید شدند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی در دهه ۹۰ به جایی رسید که در سوریه از ۱۶ کشور جهان یگان داشت و در کنار هم با دشمنان اسلام و داعش جنگیدیم.

سردار فدوی بیان کرد: زمانیکه دل‌ها یکی شد، جسم‌ها هم به یک سمت کشانده شد تا از ۱۶ کشور اسلامی، ۱۶ ارگان در یک لشکر جنگیدند و توانستیم با تشکیل یگانی، به مقابله با داعش بپردازیم.

وی گفت: دایم تحقق وعده‌های خدا را می‌بینیم، چون خداوند هیچ تکلیفی را خارج از عهده بشر نداده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: جایگاه شهید مشخص است و به برکت انقلاب اسلامی هر روز جلوه‌های عاشورا و شهدای کربلا در حال افزایش است.

سردار فدوی عنوان کرد: همه بدانند هیاهویی که دشمنان برای جنگ جدید به راه انداخته‌اند، کف روی آب است و نباید به وسوسه شیاطین توجه کرد زیرا قبول این پیشنهاد انسان را به جهنم می‌برد.

وی گفت: در خط مقدم جنگ جدید و فعلی، شیطان آمریکا است و زنانی همراه این شیطان هستند و برای مقابله با آنها، بانوان متدین این مرز و بوم باید بیش از پیش نقش آفرینی کنند و با جدیت پای کار باشند و به تکالیف خود عمل کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: استان مرکزی باید بر خود ببالد که زادگاه امام راحل است و این افتخار در استان‌های دیگر نیست.

سردار فدوی عنوان کرد: امام راحل قابل مقایسه با هیچ یک از علما نیست و ایشان آرزوی حضرت زهرا (س) که برپایی حکومت اسلامی بود را محقق کرد و همواره در طول عمر با برکت خود به دنبال اسلام ناب محمدی (ص) بود.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و روز پنجم مردادماه به عنوان روز ایثار و مقاومت مردم اراک نامگذاری شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین