|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۳۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
همزمان با ایام الله دهه فجر مراسم جشن ازدواج 22 زوج کم توان جسمی شب گذشته با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد .
روز گذشته مراسم جشن ازدواج 22 زوج کم توان جسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
       
همزمان با ایام الله دهه فجر مراسم جشن ازدواج 22 زوج کم توان جسمی شب گذشته با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد .

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، همزمان با ایام دهه مبارک فجر، جشن ازدواج 22زوج معلول به همت شبکه همیاری انجمن معلولان و با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه دو تهران و  با حمایت دفتر شهردار تهران در ورزشگاه شهید شوشتری  برگزار شد.

این مراسم در حالی برگزار شد که از میهمان های ویژه این مراسم می توان سیدمحمد جواد شوشتری مشاور شهردار و مدیرکل دفتر شهردار تهران و علی ربیعی زیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  را نام برد.
گفتنی است :  این زو ها از تمامی مناطق از سوی خیریه های همکار با شهرداری تهران انتخاب شدند و در شب عروسی، هر زوج می توانست 10 تن از اعضای خانواده اش را با خود همراه کند. به طوری که بالغ بر 700 همراه در شب عروسی زوج های دارای معلولیت حضور داشتند.

زارع معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه دو تهران در این مراسم  با اشاره به مشکلات افراد دارای معلولیت در جامعه بیان کرد: بسیاری از خیریه ها فعالیت های کوچکی را مدیریت می کنند که با ورود شهرداری تهران به این حوزه توانستیم از بسترهای موجود استفاده کرده و با تامین نیازهای برگزاری یک جشن عروسی ، برای نخستین بار گامی موثر برای ازدواج جوان های دارای معلولیت برداریم.

 

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
محسن نظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
0
0
باسلام من کمال تشکر را از دولت نهم که بسیــــــــــــــــــــــار توانمند هستند مخصوصا شهردار گرامی که بسیار برای افراد دارای معلولیت هستند زحمات بی دریغ ایشان که یکی از این زخماتشان برای این افراد که زندگی افراد دارای معلول را آسانتر نموده این سرویسهای مجهز ایاب و ذهاب بوده که
و تشکر ویژه از
جناب آقای دکتر علی ربعی عزیز که به معلولان متاهل قل رفاه بهتر زیستن را دادن.مشکلات اصلی معلولان این هست که یک کار و دوم اسکان
من هم معلول تازه ازدواج کرده هستم
از سازمان بهزیستی هم اصلا دل خوشی نداریم
امید ما اول به خدا و بعد هم به شما دلسوزان دولت و ملت بزرگ ایران میباشد
دهه فجر امسال برای من بسیار خاطره خوشی بجا مانده
فجر انقلاب گرامی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین