|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۳۶۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
در این چند روز هجمه‌های زیادی به ما وارد شده و من اگر صحبتی کردیم، به خاطر هواداران بوده است. ما نگفتیم حتما باید در آزادی بازی کنیم و فقط گفتیم که هواداران حتما باید در بازی‌های ما حضور داشته باشند. استقلال در سالیان قبل با استقلال در آزادی بازی کرده و سپاهان نفت مسجدسلیمان را به اهواز برده بود و امتیاز میزبانی را از این تیم گرفته بود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تنها دغدغه‌اش این بود که هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند و نه این که این تیم در آزادی بازی کند.

به گزارش ایسنا، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار این تیم برابر پیکان در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: این بازی هم به مهمی بقیه بازی‌هاست و برای ماندن در صدر جدول ۳ امتیاز را نیاز داریم. در این چند روز هجمه‌های زیادی به ما وارد شده و من اگر صحبتی کردیم، به خاطر هواداران بوده است. ما نگفتیم حتما باید در آزادی بازی کنیم و فقط گفتیم که هواداران حتما باید در بازی‌های ما حضور داشته باشند. استقلال در سالیان قبل با استقلال در آزادی بازی کرده و سپاهان نفت مسجدسلیمان را به اهواز برده بود و امتیاز میزبانی را از این تیم گرفته بود.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که به قهرمانی برسیم. خواهش می‌کنیم که تیم‌ها به دنبال کار خودشان باشند و فوتبالی جلو برویم. من برای آمدن به آزادی حرفی نزدم، من صرفا گفتم هوادارانمان باید در بازی حضور داشته باشند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین