|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۳۶۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۳
لیورپول در دیدار خانگی در هفته بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۷ بر صفر منچستریونایتد را شکست داد. کودی گاکپو (دقایق ۴۳ و ۵۰)، داروین نونیز (۴۷، ۷۵)، محمد صلاح (۶۶، ۸۳) و روبرتو فیرمینو (۸۸) گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند.


اریک تن‌هاخ سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از باخت ۰-۷ مقابل لیورپول در لیگ برتر، گفت که تیمش غیرحرفه‌ای بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، لیورپول در دیدار خانگی در هفته بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۷ بر صفر منچستریونایتد را شکست داد. کودی گاکپو (دقایق ۴۳ و ۵۰)، داروین نونیز (۴۷، ۷۵)، محمد صلاح (۶۶، ۸۳) و روبرتو فیرمینو (۸۸) گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند.

اریک تن‌هاخ، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد که از باخت تیمش عصبانی بود، گفت: فکر می‌کنم نیمه اول خوبی را شروع کردیم. کمی قبل از پایان نیمه در کل تیم اشتباهات زیادی رخ داد و در نیمه دوم دیگر ما یونایتد قبل نبودیم. این بازی استانداردهای ما نبود. ما به‌صورت تیمی بازی نکردیم. غیرحرفه‌ای بودیم و الان من عصبانی هستم.  از این نتیجه تعجب می‌کنم چون در هفته‌ها و ماه‌های گذشته دیدم که تیمم مقاوم است و رویکرد برد در هر دیداری را دارد. در نیمه دوم اصلاً این رویکرد برنده را نداشتیم. ما به برنامه پایبند نبودیم و کارمان را انجام ندادیم.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: ما به بازی برنگشتیم و این غیرحرفه‌ای بود. ما در گذشته دیده بودیم که می‌توانیم به بازی برگردیم. در دیدار با برنتفورد یا در دیدار با منچسترسیتی.  این غیرقابل قبول است. من بسیار ناامید و عصبانی هستم. این یک امتحان است. ما باید قوی بمانیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین