|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۳۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
چرم، پوشاک، لوازم خانگی، چینی، رنگ و چندین و چند کالای دیگر از جمله مهم‌ترین کالاهایی هستند که صنعتگران آن‌ها ادعا می‌کنند ایران در زمینه تولید این کالاها کیفیت بالایی دارد.
تقویت تولید و اقتصاد کشور و رسیدن به رشد اقتصادی پایدار که این روزها از سوی همه مسئولان مطرح می‌شود، در گروی موضوعی است که در تمام این سال‌ها مغفول مانده است.

موضوع فروش اجناس و کالاهای ایرانی با برندهای خارجی در داخل و خارج کشور بحث دیروز و امروز نیست و در کشور ما عقبه‌ای طولانی دارد، بسیاری از تولیدکنندگان و صنعتگران که امروزه از رواج این اقدام گلایه دارند، دلیل آن را پایین بودن قیمت فروش کالاهای ایرانی در مقایسه با برندهای خارجی عنوان می‌کنند.

چرم، پوشاک، لوازم خانگی، چینی، رنگ و چندین و چند کالای دیگر از جمله مهم‌ترین کالاهایی هستند که صنعتگران آن‌ها ادعا می‌کنند ایران در زمینه تولید این کالاها کیفیت بالایی دارد اما به دلیل نبود بازارهای صادراتی مناسب و قیمت پایین آن بعضا مجبور به فروش آن با برندهای خارجی می‌شوند.

هرچند که تا حدودی می توان به برخی از تولیدکنندگان در این مورد حق داد چراکه از سویی هزینه تمام شده کالاهای تولید شده در ایران بالاتر از کشورهای دیگر است و از سوی دیگر قیمتی که کالاهای ایرانی در بازار دارند بعضا از برخی کالاهای خارجی پایین تر است.

برای موفق شدن در حوزه تولید باید به کیفیت محصولات هم توجه زیادی داشت تا مصرف کنندگان با اطمینان بیشتری نسبت به خرید اقدام کنند. البته می‌توان این پ
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین