|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۳۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قزوین گفت: با اقداماتی که توسط پلیس انجام شد، بیش از ۱۵۰۰ کالای قاچاق در قزوین کشف شد.
رضا رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران یگان امداد قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه قزوین-تهران به یک دستگاه سواری تندر 90 مشکوک و پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از‌ آن تعداد 634 قلم لوازم آرایشی-بهداشتی و 40 ثوب البسه خارجی قاچاق کشف و دو قاچاقچی کالا را در این اقدام دستگیر کردند.

وی با اشاره به اقداماتی که ماموران پلیس آگاهی شهرستان البرز انجام دادند، بیان کرد: همچنین ماموران پلیس آگاهی شهرستان البرز پس از تعقیب و گریز و شلیک چند گلوله یک دستگاه سواری پژو 405 حامل کالای قاچاق را متوقف و 590 ثوب البسه خارجی قاچاق با دستگیری دو قاچاقچی کالا کشف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قزوین عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان آوج نیز در اقدامی دیگر 238 اودکلن  خارجی قاچاق کشف و سه نفر را در این رابطه دستگیر کردند و همچنین ارزش کالاهای قاچاق کشف شده معادل 240 میلیون ریال است.

5 سارق حرفه‌ای در قزوین دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی قزوین اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری 14 مینودر قزوین دو سارق را دستگیر که سارقان در بازجویی تخصصی ماموران به چهار فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند و روانه زندان شدند.

امیری با اشاره به دستگیری یک سارق دیگر تصریح کرد: همچنین مأموران آگاهی شهرستان البرز نیز یک سارق کیف‌‌قاپ را دستگیر که این سارق به چهار فقره انواع سرقت اعتراف و تحویل مراجع قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی قزوین بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری 12 بازار قزوین دو سارق موتور‌سیکلت را دستگیر که این سارقان در بازجویی تخصصی ماموران به دو فقره سرقت موتور‌سیکلت اعتراف کردند.

امیری با اشاره به اهمیت هوشیاری مردم در حفظ و حراست از اموالشان اظهار کرد: در هنگام متوقف کردن موتور‌سیکلت خود در حیاط یا پارکینگ عمومی یا منزل خود موتور‌سیکلت خود را به شیئی محکم و ثابت قفل و زنجیر کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین