|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۲
کد خبر: ۳۵۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
در دوره کرونا شاهد تعطیلی چه در سطح مدارس چه در سطح دانشگاه بوده ایم اما امسال دانشگاه‌ها و مدارس کشور باز و فعال و پویا بودند و تقریباً تمامی کلاس ها به صورت منظم برگزار شده است.وی ادامه داد: همین مسیر هم انشالله پیش خواهد رفت و دولت هم حامی استمرار همین فضای علمی باز ،رونده و حل کننده مشکلات در کشور خواهد بود.


سخنگوی دولت درباره وضعیت برخورد با دانشجویان معترض و عدم حضور آنها در کلاس درس دانشگاه گفت: دشمنی تمام قد دشمنان که میخواستند تولید علم در کشور که باعث سرعت بخشیدن به تولید و حل مشکلات در سایر بخش ها می شود و با تمام قدرت دشمنان می خواستند متوقف کنند ولی بر خلاف آنها دانشگاه همچنان فعال پیشرو و زنده است و مسیر علمی خود را طی می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، علی بهادری جهرمی اضافه کرد: در دوره کرونا شاهد تعطیلی چه در سطح مدارس چه در سطح دانشگاه بوده ایم اما امسال دانشگاه‌ها و مدارس کشور باز و فعال و پویا بودند و تقریباً تمامی کلاس ها به صورت منظم برگزار شده است.

وی ادامه داد: همین مسیر هم انشالله پیش خواهد رفت و دولت هم حامی استمرار همین فضای علمی باز ،رونده و حل کننده مشکلات در کشور خواهد بود.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: خط قرمز دولت وقفه در جریان تولید علم کشور است و هر عاملی که مانع جریان تولید در کشور می شود اجازه آن را نخواهد داد.

وی درباره برخورد درون دانشگاهی با برخی دانشجویان ادامه داد: فرایندها و سازوکارهای درون دانشگاهی ظرفیت های کافی را برای پیشبرد علمی و نظم و انضباط دارد و باید اجاره داد این موضوعات درون دانشگاهی انجام شود و دولت هم استقلال دانشگاهها را محترم می شمارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین