|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۳۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
جشن های خیابانی مردم عراق که به دنبال راه یابی تیم ملی این کشور به مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا سراسر عراق را فراگرفت، دو کشته و60 زخمی برجای گذاشت.
استاندار بغداد در گفت وگو با شبکه تلویزیونی البغدادیه عراق افزود: این افراد بر اثر تیراندازی هوایی گسترده مردم عراق که به یک پدیده فراگیر اجتماعی درجشن ها تبدیل شده است، کشته وزخمی شدند .

علی التمیمی افزود: این آمار فقط مربوط به بغداد است . این در حالی است که در دیگر استانها نیز پس از راه یابی عراق به مرحله بعد شاهد چنین جشن های خیابانی با تیراندازی هوایی بودیم اما هنوز گزارشی در مورد تلفات و زخمی های استان های دیگر منتشر نشده است .

استاندار بغداد با تقبیح گسترش پدیده ناپسند شلیک هوایی مردم عراق در مناسبت های جشن وخاکسپاری اموات خواستار قدغن شدن تیراندازی در این گونه مراسم شد.

وی اظهار کرد: خانواده های قربانیان این حادثه می توانند به مراجع قضایی علیه فرد یا افرادی که با تیراندازی موجب آسیب رسیدن عزیزانشان شده اند، شکایت کنند .

تیم ملی فوتبال عراق روز جمعه با پیروزی در برابر تیم ایران در ضربات پنالتی به مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا راه یافت .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین