|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۳۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
استاندار ایلام از موافقت وزارت راه و شهرسازی با احداث جاده ارتباطی دهلران - آبدانان - پلدختر خبر داد و گفت: این جاده 115 کیلومتری بزودی احداث می شود.
«محمدرضا مروارید» روز پنجشنبه در همایش فرمانداران استان ایلام در آبدانان با اشاره به پیگیری ها و ارایه مستندات فنی و توجیهی مدیریت استان برای احداث این جاده اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی ضمن موافقت با اجرای این طرح، تامین اعتبارات مورد نیاز را نیز متقبل شده است.

وی با بیان اینکه احداث جاده ارتباطی پل دختر - آبدانان - دهلران روند توسعه منطقه را تسهیل می کند، افزود: هم اکنون مقدمات قانونی طرح و نقشه های فنی و تشریفات اداری این طرح بزرگ در حال تدوین و تکمیل است و در آینده نه چندان دور مراحل اجرایی آن آغاز می شود.

استاندار ایلام بهره برداری از تونل کبیرکوه آبدانان را بستر ساز توسعه منطقه دانست و ابراز امیدواری کرد که با بهره برداری از این پروژه عظیم ملی که نقش کلیدی در تسهیل ارتباط مناطق شمالی - جنوبی این استان دارد روند توسعه و رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی استان ایلام شتاب گیرد.

مروارید تاکید کرد: همه مدیران مرتبط استان بخصوص فرمانداران دره شهر، آبدانان و دهلران باید پیگیری امور اجرایی و اعتباری این طرح مهم را در اولویت کار خود قرار دهند.

استاندار ایلام، فرمانداران استان را به کار و تلاش و تدبیر برای خدمت به مردم فرا خواند و گفت: حل مشکلات اشتغال و رفع معضل زیست محیطی دو نیاز اساسی مردم استان است که مسوولان اجرایی باید برای رفع این مشکلات اجتماعی برنامه ریزی علمی و کاربردی داشته باشند.

وی به مشکلات و تنگناهای موجود در کشور اشاره و تصریح کرد: با وجود همه دسیسه های استکبار و کارشکنی های سیاسی و اقتصادی نظام سلطه، هدایت های رهبر معظم انقلاب و تدبیر هوشمندانه ریاست جمهوری زمینه توفیق و موفقیت های زیادی در سال 93 برای کشور مهیا کرده است.

مروارید ارایه خدمت، توانمندی و اعمال مدیریت های هوشمندانه متولیان اجرایی را زمینه ساز ایجاد امید و نشاط مردم دانست و افزود: متولیان دولت تدبیر و امید به عنوان کارگزاران نظام اسلامی در هر سطحی باید خود را متعهد به تلاش و خدمت بدانند.

وی به برگزاری 2 انتخابات مهم و اثرگذار مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال آینده اشاره کرد و گفت: سال 94 سالی سرنوشت ساز و پر کار برای مدیران اجرایی خواهد بود که لازم است از همین حالا خود را برای این دو رخداد مهم و ملی آماده کنید.

استاندار ایلام اطلاع رسانی به موقع را یکی از وظایف ذاتی مدیران دانست و ادامه داد: مسوولان اجرایی مکلفند فعالیت های عمومی و خدماتی ارزشمند دولت تدبیر و امید را بدون فوت وقت و با تعامل سازنده در اختیار رسانه های جمعی قرار دهند.

مروارید در جریان سفر به آبدانان از روند اجرایی احداث تونل کبیرکوه بازدید و پیشرفت فیزیکی این پروژه بزرگ راهسازی را مطلوب اعلام کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین