|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۳۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
شناورهای صهیونیستی پنجشنبه نیز همچون روز گذشته تعدادی از قایق های ماهیگیران غزه ای را در 'سودانیه' شمال غرب شهر غزه مورد حمله قرارداده و ماهیگیران را به بازگشت به ساحل وادار کردند.
خبرگزاری قطر پنجشنبه به نقل از 'مرکز رسانه ای خاورمیانه' (میدل ایست میدیا سنتر) به نقل از شاهدان عینی در غزه گزارش داد که کشتی های نیروی دریایی رژیم اشغالگر قدس قایق های کوچک ماهیگیری فلسطینی ها را تعقیب و چند بار به سوی آنها شلیک کرده و بدون وارد آوردن تلفات انسانی، خساراتی به قایق ها وارد کردند.

بر اساس این گزارش قایق های غزه ای در محدوده ای به ماهیگیری مشغول بودند که رژیم صهیونیستی برای آنها تعیین کرده است اما صهیونیست ها که پایبند هیچ تعهدی نیستند با حمله به ماهیگیران آنها را از تامین معاش روزانه خود نیز باز داشتند.

روز گذشته نیز صهیونیست ها قایق های فلسطینی را در همان منطقه هدف قرارداده و دو ماهیگیر را مجروح کردند.

حملات نیروی دریایی رژیم صهیونیستی بخشی از تجاوز های روزانه صهیونیست ها و نقض توافق بین فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر پس از تهاجمات 51 روزه صهیونیست های درتابستان گذشته به غزه است.

در تهاجم ددمنشانه صهیونیست ها به غزه بیش از دو هزار و 500 تن از مردم غیرنظامی و بی دفاع غزه جان باخته و بیش از هفت هزار تن مجروح شدند. خسارات ناشی از این حملات بیش از هشت میلیارد دلار گزارش شده است.

در جریان این درگیری ها، صهیونیست ها 71 تن از نیروهای نظامی خود را از دست دادند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین