|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۱
کد خبر: ۳۴۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۴

تسنیم: فرمانده یگان‌های ویژه فراجا درباره اقدامات شبکه‌های معاند و تلاش آن‌ها برای تشویش اذهان عمومی گفت: حضور یگان ویژه صرفاً برای ایجاد آسایش و امنیت مردم انقلابی آبادان و کمک به آسیب‌دیدگان حادثه است.

 سردار حسن کرمی از حضور فعالانه نیروهای یگان ویژه فرماندهی انتظامی کشور در حوادث غیرمترقبه خبر داد و ضمن عرض تسلیت حادثه غم‌بار ریزش ساختمان متروپل آبادان اظهار کرد: یگان‌های ویژه پس از این اتفاق در کمترین زمان ممکن و بر اساس رویکرد اجتماعی با حضور در محل حادثه، در کنار سایر ارگان‌های امدادی به کمک مردم آسیب‌دیده شتافتند.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با تأکید بر اینکه تا پایان عملیات خاک‌برداری در کنار مردم خواهیم بود، درباره اقدامات شبکه‌های معاند و تلاش آن‌ها برای تشویش اذهان عمومی تصریح کرد: حضور یگان ویژه صرفاً برای ایجاد آسایش و امنیت مردم انقلابی آبادان و کمک به آسیب‌دیدگان حادثه است.

این مقام انتظامی متذکر شد: از مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور آبادان و استان قهرمان خوزستان توقع داریم مثل همیشه با همراهی خادمان خود در یگان‌های ویژه در راستای امدادرسانی ما را یاری و از حضور در محل حادثه و ایجاد ازدحام خودداری کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین