|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۵
کد خبر: ۳۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
وزیر راه و شهرسازی روز پنج شنبه در سفر به استان البرز از برخی طرح های عمرانی شامل مسکن مهر شهر جدید هشتگرد، ایستگاه راه آهن هشتگرد و بزرگراه شهید همت بازدید کردند.
به گزارش ایرنا،'عباس آخوندی' عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران درکرج افزود: تامین امکانات زیر بنایی از جمله آب ، برق و دیگر نیاز ها از اولویت ها در بخش مسکن مهر است .

وی اظهار کرد : مسکن مهر کشور به لحاظ زیر ساخت ها با مشکلات متعددی مواجه است.

آخوندی گفت : تا کنون 200 مدرسه در شهرهای جدید کشور احداث و تکمیل شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : به تازگی نیز ساخت 69 مدرسه دیگر از محل تهاتر در شهر جدید پردیس استان تهران آغاز شده است.

وی با اشاره به ساخت بخشی از مسکن مهر استان البرز در شهر جدید هشتگرد بیان داشت: واحدهای مسکونی در این شهر از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است لیکن باید امکانات زیر بنایی آنها از جمله مراکز درمانی و آموزشی فراهم شود.

آخوندی نیز تکمیل خط ریلی کرج- هشتگرد از برنامه های دولت برای خدمات رسانی به ساکنان شهرستان ساوجبلاغ برشمرد.

وی گفت: با توجه به اینکه جمعیت شهرجدید هشتگرد با احداث و تکمیل حدود 52 هزار واحد مسکونی مهر افزایش چشمگیری خواهدداشت،اجرای طرح حمل و نقل ریلی در این منطقه دربرنامه کاری قرار دارد.

وزیر راه وشهرسازی با اشاره به برخی طرح های راه سازی کشور افزود: اکنون تکمیل آزاد راه تهران - شمال با جدیت دنبال می شود.

آخوندی گفت : احداث یک آزاد راه جدید بطول بیش از 150 کیلومتر در استان قزوین بین شهرستان آبیک و چرم شهردربرنامه کاری این وزارتخانه قرار گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی روز پنج شنبه در سفر به استان البرز از برخی طرح های عمرانی شامل مسکن مهر شهر جدید هشتگرد، ایستگاه راه آهن هشتگرد و بزرگراه شهید همت بازدید کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین