کد خبر: ۳۴۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که راه شهدا را ادامه خواهد داد و به گزینه مقاومت به عنوان گزینه‌ای راهبردی تا بازپس‌گیری حقوق سلب شده ملت و بیرون راندن اشغالگران پایبند خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی"وفا" ،جنبش حماس در بیانیه‌ای به مناسبت هفته شهدا، ضمن درود به ملت فلسطین در داخل و خارج، تاکید کرد، پرچم شهدا که با عشق به سرزمین و دفاع از اصول و قدس و مسجد الاقصی رنگین شده، هرگز به زمین نخواهد افتاد و نسل‌های بعدی نیز حامل این پرچم خواهند بود تا اینکه سرانجام رژیم اشغالگر نابود و زائل شود.

در این بیانیه آمده است که در ۱۸امین سالروز شهادت شیخ احمد یاسین، بنیانگذار حماس، سخنان و نصیحت‌های ایشان همچنان در قلب و ذهن نسل امروزی فلسطین باقی و حماس نیز همچنان به مقاومت پایبند است و نبرد شمشیر قدس تنها مرحله‌ای از مراحل مبارزات ملت فلسطین در دفاع از اصول ملی، سرزمین و مقدسات بود.

حماس تاکید کرد، ترور رهبران فلسطینی تلاشی نافرجام از سوی دشمن است که هرگز به تضعیف عزم و اراده ملت فلسطین منجر نخواهد شد.

این جنبش بر ضرورت در پیش گرفتن یک استراتژی مبارزاتی یکچارچه طبق برنامه ملی مورد  توافق با مشارکت تمامی طیف‌ها و جریان‌های فلسطینی و بسیج تمامی جریان‌های پویا و توانمندی‌های امت اسلامی و عربی برای همبستگی با ملت فلسطین و مساله عادلانه آن تاکید کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین