|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۳۳۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

سفیر ژاپن ضمن اظهار تمایل برای آشنایی بیشتر با قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بندر امام خمینی (ره) گفت: این بازدید در ارزیابی ما از این بندر و برنامه‌ریزی‌های آتی سودمند خواهد بود.

کازو توشی آیکاوا امروز، پنجم بهمن ماه به همراه معاون اقتصادی استاندار خوزستان در دیدار با عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: بندر امام از مهمترین بنادر ایران است و حجم قابل توجهی از تجارت دریایی کشور از طریق این بندر انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی ضمن اظهار تمایل برای آشنایی بیشتر با قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این مجتمع بزرگ بندری افزود: این بازدید در ارزیابی ما از این بندر و برنامه‌ریزی‌های آتی سودمند خواهد بود.

عادل دریس، مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان نیز ضمن تشریح ویژگی‌های این بندر، به عملکرد ۱۰ ماهه سال جاری آن اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از ۳۸ میلیون تن کالا در این بندر تخلیه و بارگیری شده است.

وی با اشاره به وسعت مجتمع بندری امام خمینی(ره) و فازهای آتی توسعه آن تصریح کرد: ۵ هزار هکتار از اراضی این بندر برای توسعه عملیات لجستیک بندری در نظر گرفته شده است و این بندر به عنوان بندر کانونی تخلیه و بارگیری غلات از ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.

سفیر ژاپن امروز، پنجم بهمن ماه از بخش‌های بندری و دریایی مجتمع بندری امام خمینی(ره) بازدید و ابعاد مختلف بازرگانی این بندر را مورد بررسی قرار داد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین