|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۷
عسل پورحیدری: گلی که هاشمی نسب زد را هرگز فراموش نمی‌کنم
کد خبر: ۳۳۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

خبرورزشی نوشت: دختر منصور پورحیدری می‌گوید: اگرچه استقلال ۴ مساوی متوالی داشته ولی معتقدم شانس زیادی برای پیروزی در مسابقه روز شنبه دارد. به نظرم استقلال بازی را می‌برد و احتمالاً امیر ارسلان مطهری هم گلزن این مسابقه خواهد بود.

 بدون شک دربی پایتخت نه تنها برای بازیکنان دو تیم بسیار مهم است بلکه زندگی خانوادگی و اعضای خانواده آنها را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. این مسئله ای است که همسران و والدین ستارگان بزرگه دو تیم استقلال و پرسپولیس بارها به آن اشاره کرده‌اند و اتفاقاً به همین بهانه سراغ عسل پورحیدری رفتیم دختر اسطوره فقید استقلال که خودش در حال حاضر یکی از بازیکنان تیم ملی بسکتبال بانوان محسوب می‌شود و البته همچنان خود را هوادار استقلال می داند:

* کاملاً بدیهی است که خانواده ما همگی استقلالی باشیم. جدا از مرحوم پدرم مادرم هم سابقه عضویت در باشگاه تاج (استقلال) را دارد و من و برادرم هم از بچگی استقلالی هستیم؛ در واقع همه ما با استقلال بزرگ شدیم بنابراین دلم می‌خواهد شنبه استقلال دربی را ببرد.

* پادش بخیر هیچ وقت بازی استقلال و الاتحاد در زمستان سال ۸۰ را فراموش نمی‌کنم. در آن مسابقه استقلال تا آخرین لحظات مساوی بود و با آن نتیجه ما از گردونه جام باشگاه های آسیا حذف می‌شدیم ولی در وقت تلف شده علیرضا نیکبخت واحدی گل دوم استقلال را زد و ما در گردونه پیکارهای آسیایی باقی ماندیم. در آن مسابقه پدرم سرمربی استقلال بود و برادرم علی از شدت هیجان، من را گرفت و طوری به آسمان پرت کرد که سرم به سقف اتاق خورد! البته هنوز هم بازی‌های استقلال را دنبال می کنم ولی با توجه به ورزش حرفه ای خودم و حضور در خارج از کشور طبیعی است که نمی توانم همه بازی ها را ببینم ولی دربی پایتخت را همیشه تماشا می کنم.

* وقتی پدرم سرمربی استقلال بود هنگام تماشای بازی های این تیم بیشتر حرص می خوردم. منصور پورحیدری زندگی اش را پای استقلال گذاشت. او به معنای واقعی کلمه با استقلال زندگی می کرد. شاید باورتان نشود ولی پدرم هنگامی که سرمربی استقلال نبود و این تیم با پرسپولیس بازی داشت ،داخل منزل مسابقه را تماشا می‌کرد و واقعاً حتی بیشتر از زمانی که خودش سرمربی بود برای موفقیت استقلال حرص می خورد.

* یادش بخیر دی ماه سال ۷۹. گلی که مهدی هاشمی‌نسب با پیراهن استقلال وارد دروازه پرسپولیس کرد را هرگز فراموش نمی کنم. اتفاقاً در آن دربی هم پدرم سرمربی استقلال بود. همه گل های استقلال در دربی برایم جذابیت دارد ولی حکایت آن گل متفاوت بود.

* اگرچه استقلال ۴ مساوی متوالی داشته ولی معتقدم شانس زیادی برای پیروزی در مسابقه روز شنبه دارد به نظرم استقلال بازی را می‌برد و احتمالاً امیر ارسلان مطهری هم گلزن این مسابقه خواهد بود.

* من با دختر آقای عابدزاده در دبیرستان همکلاس بودم و اتفاقاً برای همدیگر بر سر استقلال و پرسپولیس کرکری میخواندیم (می خندد) در دانشگاه هم با همکلاسی هایم بر سر استقلال و پرسپولیس کم کاری داشتیم همین حالا نیز در اردوی تیم ملی بسکتبال بساط کرکری برقرار است(دوباره می‌خندد) البته این را هم بگویم که کرکری جذاب است ولی به هیچ عنوان نباید باعث ناراحتی و خدای نکرده هتاکی شود پدر من سالها سرمربی استقلال بود ولی همواره حرمت پرسپولیس را نگه داشت. پرسپولیسی‌ها هم احترام او را نگه می داشتند. همین حالا تمام هواداران پرسپولیس برایم فوق العاده محترم هستند و هیاهوی فوتبال اصلاً نباید باعث دشمنی شود.

* امیدوارم استقلال عنوان قهرمانی رقابت‌های این فصل لیگ برتر را جشن بگیرد تا همه هواداران خوشحال شوند و روح پدرم نیز در آسمان شاد باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین