|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۳۲۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

 ایسنا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به بسته بودن مرزهای خسروی و پرویزخان برای تردد زائرین حسینی گفت: از همه مردم، دلدادگان و ارادتمندان به اهل بیت(ع) و عاشقان و مشتاقان زیارت اربعین می خواهیم برای سفر به کربلا به مرزها مراجعه نکنند.

حسین خوش اقبال با بیان اینکه دروازه عتبات عالیات و قدمگاه زوار حسینی(ع) به دلیل محدودیت و ممنوعیت های ناشی از بیماری کرونا امسال نیز افتخار میزبانی از مشتاقان زیارت اربعین را ندارد، گفت: برای تردد زوار به صورت زمینی امسال توافق حاصل نشد و تردد صرفاً بر اساس دستورالعمل ستاد مرکزی اربعین به صورت هوایی با دریافت روادید امکان پذیر است.

وی ضمن تأکید برعدم مراجعه مردم به دلیل بسته بودن مرزهای خسروی و پرویزخان در استان کرمانشاه برای تردد زائرین گفت: تمامی تمهیدات اندیشیده شده برای حفظ سلامت مردم است و افرادی که دو دوزواکسن را دریافت و درسامانه سماح ثبت نام کرده باشند با دارا بودن تست پی سی آر منفی می توانند روادید را اخذ و نسبت به دریافت بلیط پرواز هوایی اقدام کنند.

خوش اقبال گفت: بسته بودن مرزهای استان کرمانشاه بارها اطلاع رسانی شده و تقاضا داریم زائرین به هشدارها توجه داشته و به مرزهای زمینی مراجعه نکنند، زیرا امکان بازگشایی مرز وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از پیگیری صورت گرفته برای برقراری پرواز زائرین از طریق کرمانشاه خبر داد و گفت: سهمیه استان کرمانشاه برای اربعین 555 نفر است که برای اعزام به عراق 10 پرواز رفت و برگشت ویژه اربعین در مسیر کرمانشاه به نجف هماهنگ شده و از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی انجام می شود.

وی تأکید کرد: برای اخذ ویزا قبل از خرید بلیط، داشتن تست پی سی آر منفی۷۲ ساعت قبل از پرواز و داشتن کارت واکسیناسیون کرونا الزامی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین