|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۳۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
نوش‌آبادی ادامه داد: مسئول این فاصله گرفتن خود آقای شجریان است و راه بازگشت به عرصه هنر نیز برای وی و امثال وی باز است به شرطی که متعهدانه به هنر ایرانی ـ‌ اسلامی خدمت کند .
سخنگوی وزارت ارشاد گفت: راه بازگشت به عرصه هنر برای شجریان باز است به شرطی که متعهدانه به هنر ایرانی- اسلامی خدمت کند و به چارچوب‌های نظام متعهد باشد. حسین نوش‌آبادی درباره صدور مجوز برای کنسرت محمدرضا شجریان گفت: شجریان چهره شناخته شده هنری است که خدمات خوبی به هنر این مرز و بوم داشته است. وی افزود: وی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی حضور خوبی داشت و ممنوعیتی برای فعالیت‌های وی وجود نداشت. رویکردها و رفتارهای وی در دهه دوم انقلاب به بعد باعث شد از مردم و نظام فاصله بگیرد.

 نوش‌آبادی ادامه داد: مسئول این فاصله گرفتن خود آقای شجریان است و راه بازگشت به عرصه هنر نیز برای وی و امثال وی باز است به شرطی که متعهدانه به هنر ایرانی ـ‌ اسلامی خدمت کند و به چارچوب‌های نظام متعهد باشد. هر فردی که می‌خواهد در کشور فعالیت کند باید یکسری الزامات را بپذیرد؛ نمی‌توان گفت فردی هم متعهد باشد و هم منتقد شدید یا ضوابط حاکم را نپذیرد و اجازه فعالیت داشته باشد. فکر می‌کنم خود وی می‌تواند مشکل را حل کند و باید تصمیم شجاعانه بگیرد، رفتارهای گذشته را جبران کند و به عرصه موسیقی بازگردد و اگر چنین اتفاقی بیفتد ما استقبال می‌کنیم. نوش‌آبادی گفت: حال نیز خودش باید جبران کند، حداقل‌ها را بپذیرد و با یک اقدام مثبت، با یک رویکرد و تعهد جدید جبران کند.

منبع: آرمان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین