|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۴
کد خبر: ۳۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
شریف بر ضرورت اتحاد ملی برای مقابله با تروریسم و افراط‌گرایی تاکید کرد و گفت: به هر طریقی که شده باید با این موارد مقابله کرد.
نخست‌وزیر پاکستان بر ضرورت اتحاد ملی برای مقابله با ایدئولوژی افراط‌گرایی تاکید کرد و گفت: دولت اسلام‌آباد باید قداست و حرمت مذهب، زندگی و اعتقادات را تضمین کند.

 به نقل از خبرگزاری پی‌تی‌آی، نواز شریف، نخست‌وزیر پاکستان در جریان دیدار با نثار علی خان، وزیر کشور، عشاق دار، وزیر اقتصاد و راحیل شریف، فرمانده ارتش پاکستان به بیان این مساله پرداخت که اسلام‌آباد باید با تروریسم و افراط‌گرایی مقابله کند.

وی افزود: هر شهروند پاکستانی جدا از طبقه اجتماعی، مذهب یا عقایدی که دارد باید حفاظت شود. هیچ مساله‌ای مهمتر از حفاظت از جان و مال مردم پاکستان نیست. پاکستان نمی‌تواند اقدامات خودسرانه در پیشاور، کویته و واگه را ببخشد و فراموش کند.

شریف بر ضرورت اتحاد ملی برای مقابله با تروریسم و افراط‌گرایی تاکید کرد و گفت: به هر طریقی که شده باید با این موارد مقابله کرد.

نخست‌وزیر پاکستان همچنین در دیدار با این مقام‌های دولتی به امحا و نابودی شبکه‌های تروریستی در هر گوشه و کنار کشور تاکید کرد و گفت: عملیات ارتش در وزیرستان شمالی و منطقه خیبر بایستی تا زمان از بین رفتن تمام گروه‌های تروریستی ادامه یابد.

وی تروریسم را یک بیماری خواند و خواستار انجام اقدامات مناسب برای مقابله با گروه‌های تروریستی شد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین