|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۳۲۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
در این انتخابات ایمان مردانه با یک هزار و ۴۸۳ رای، صادق ناصری‌ پور با یک هزار و ۳۷۷ رای، عبدالغفور رضاپوران قهفرخی با یک هزار و ۳۱۳ رای، محسن پورخلیلاوی با یک هزار و ۱۱۶ رای و شهرام حیدری با یک هزار و ۱۰۲ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر آغاجاری انتخاب شدند.
سرپرست فرمانداری آغاجاری اسامی پنج عضو اصلی و سه عضو علی البدل شورای اسلامی این شهر را اعلام کرد.

محسن مشایخی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این انتخابات ایمان مردانه با یک هزار و ۴۸۳ رای، صادق ناصری‌ پور با یک هزار و ۳۷۷ رای، عبدالغفور رضاپوران قهفرخی با یک هزار و ۳۱۳ رای، محسن پورخلیلاوی با یک هزار و ۱۱۶ رای و شهرام حیدری با یک هزار و ۱۰۲ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر آغاجاری انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین ابراهیم قدیمی با ۹۱۲ رای، زهرا شیرعلی نژاد با ۹۰۸ رای و سجاد نوربخش با ۸۹۵ رای به عنوان اعضای علی البدل بیشترین رای را کسب کردند.

فرماندار آغاجاری بیان کرد: نتایج انتخابات شورای شهر جولکی به دلیل اعتراض برخی از کاندیدا نیز متعاقبا اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور، در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین