|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۹
کد خبر: ۳۲۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
امیرابراهیم رسولی با بیان اینکه برخی اقدامات در فضای مجازی نباید باعث شود هشت سال اخیر را فراموش کنیم، اظهار کرد: برخی تلاش می‌کنند با حاشیه‌سازی، متن را کناری زنند و اصل را به مباحث دم‌دستی تبدیل کنند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: هیچ اختلافی در جریان نیروهای انقلاب وجود ندارد و باید نسبت به اختلاف‌افکنی‌ها هشیار باشند.

به گزارش ایسنا، امیرابراهیم رسولی با بیان اینکه برخی اقدامات در فضای مجازی نباید باعث شود هشت سال اخیر را فراموش کنیم، اظهار کرد: برخی تلاش می‌کنند با حاشیه‌سازی، متن را کناری زنند و اصل را به مباحث دم‌دستی تبدیل کنند.

وی در واکنش به اخباری مبنی بر کاندیداتوری علی لاریجانی گفت: هیچ اختلافی میان اضلاع سیاسی نیروهای انقلاب وجود ندارد و ما کماکان یک هدف واحد را دنبال می‌کنیم و آن چیزی جز پایان دادن به دولت سوم روحانی نیست.

رسولی ادامه داد: برخی توان رقابت واقعی ندارند اما در حال روشن کردن موتور تخریب هستند. افراد سرشناس و شناخته‌شده‌ای که ماه‌هاست در لواسان تشکیل جلسه می‎دهند و راه‌های تخریب آقای رییسی را بررسی و نقشه آن را آماده کرده‌اند اما بدانند اینبار راه به جایی نمی‌برند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین