|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۳۱۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید در ۱۳ استان کشور طی امروز (۲۵ فروردین) خبر داد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۲۵ فروردین) در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، فارس، بوشهر، ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب و شرق اصفهان به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب رشد ابرهای همرفتی همراه با وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت در غرب و جنوب ارتفاعات البرز نیز بارش پراکنده خواهیم داشت، گفت: در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز سرعت باد افزایش خواهد یافت و در پاره‌ای از مناطق وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی شدت بارش طی امروز (۲۵ فروردین) در شمال شرق، سمنان، شرق خراسان جنوبی، جنوب یزد، بخش‌های مرکزی و شمالی کرمان و فارس، جنوب اصفهان، شرق و کهگیلویه و بویر احمد خواهد بود.

ضیاییان با بیان اینکه فردا (۲۶ فروردین) در بیشتر مناطق استان‌های واقع در نیمه شرقی کشور ابرناکی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت، اظهارکرد: شدت بارش طی این روز در نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات کرمان رخ می‌دهد همچنین در سواحل دریای خزر بارش پراکنده و در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق و جنوب شرق رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: از روز پنجشنبه تا شنبه (۲۶ تا ۲۸ فروردین) خلیج فارس، تنگه هرمز و طی روزهای جمعه و شنبه (۲۷ و ۲۸ فروردین) دریای عمان مواج خواهد شد.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جمعیت تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۶ فروردین) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۲۷ فروردین) نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، در بعد ازظهر وزش باد شدید و با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین