|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۱
کد خبر: ۳۱۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
در بازدیدی که از ستاد ثبت نام انتخابات شورای شهر انجام شد، تاکنون ۳۵ نفر ثبت نام کردند و هیئت اجرائی نیز تشکیل شده است و امیدواریم در این مرحله نیز نقش فعالی ایفا کنند.
  وزیر کشور گفت: محور سلامت خود مردم هستند و آنچه که وظیفه دستگاه های اجرایی است مهیا کردن پزشک، خدمات درمانی و... است و سایر موارد به رعایت به مردم بستگی دارد.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، امروز پس از دیدار با مراجع عظام در جمع خبرنگاران عنوان کرد: نکاتی از جمله مشکلات مردم،  نیازهای شب عید مردم و...که در این سفر به بنده منتقل شد به دولت منتقل خواهم کرد.

وی فضای قم را مثبت دانست و افزود: همکاری ها، وحدت و انسجام در بین مسئولین بالا است و همه با انگیزه  کار می‌کنند. 

وزیر کشور اظهار کرد: دغدغه ما مسئله کرونا بود که با گزارش های دریافتی روند درمان و پیشگیری روندی مطلوب است و با توجه به همکارهای  بین هلال احمر، وزارت بهداشت، استانداری ها و همیاری مردم روند بیماری نیز قابل قبول است و امیدواریم به همین صورت نکات بهداشتی رعایت شود تا شاهد یک نفر بیمار هم نباشیم.

وی ادامه داد: در بازدیدی که از ستاد ثبت نام انتخابات شورای شهر انجام شد، تاکنون ۳۵ نفر ثبت نام کردند و هیئت اجرائی نیز تشکیل  شده است و امیدواریم در این مرحله نیز نقش فعالی ایفا کنند.

وی در رابطه با وضعیت سفرهای نوروزی بیان کرد: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، سفردر شهرهای قرمز ونارنجی ممنوع  و در سایر شهرها  آزاد است؛ اما توصیه می کنیم که مردم ملاحظات لازم را داشته باشند البته پروتکل ها را تشدید کردیم و چادر زدن در بوستان ها، اسکان  مدارس  و...ممنوع  خواهد بود.

وی افزود: محور سلامت خود مردم هستند و آنچه  که وظیفه دستگاه های اجرایی است مهیا کردن  پزشک، خدمات درمانی و... است و سایر موارد به رعایت  به مردم  بستگی دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین