کد خبر: ۳۱۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون داوطلبان کرونایی را در بیمارستان یا در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین کرده است و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع داوطلبان می رساند.

 سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از شرکت ۵۲ داوطلب مبتلا به کرونا در کنکور دکتری ۱۴۰۰ خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس خوداظهاری داوطلبان کنکور دکتری ۱۴۰۰، تعداد ۵۲ داوطلب مبتلا به کرونا هستند.

وی یادآور شد: مهلت اعلام خوداظهاری ویژه کرونا برای آزمون دکتری جمعه  هشتم اسفند پایان یافت و ۵۲ نفر نسبت به بارگذاری مدارک مربوط به ابتلا به کرونا اقدام کرده‌اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: این  سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون داوطلبان کرونایی را در بیمارستان یا در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین کرده است و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع داوطلبان می رساند.

زرین آمیزی افزود: در استان خوزستان تعداد شهر برگزاری از پنج شهر به ۱۲ شهر افزایش پیدا کرده است.  

وی ادامه داد: فاصله بین صندلی ها در این استان به صورت ویژه در نظر گرفته و بیشتر شده است.  

سخنگوی سازمان سنجش همچنین اظهار داشت: هماهنگی های لازم با دانشگاه های علوم پزشکی، فرمانداری ها، استانداری ها و سایر ارگان های ذیربط جهت برگزاری مناسب آزمون در شهرهای مختلف انجام شده است.

به گزارش ایرنا، آزمون دکتری ۱۴۰۰ روز جمعه ۱۵ اسفندماه با رقابت ۱۸۳ هزار ۲۱۳ نفر برگزار می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین