|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۹
کد خبر: ۳۱۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
طی روز پنجشنبه (۲۳ بهمن) بارش پراکنده در بخش‌هایی از شرق گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شمال سمنان و طی روز جمعه (۲۴ بهمن) در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه آسمان در بیشتر مناطق کشور از فردا (۲۱ بهمن ماه) تا پایان هفته صاف پیش‌بینی می‌شود، گفت: طی این مدت در برخی نقاط کشور شاهد افزایش دما خواهیم بود.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه امروز (۲۰ بهمن) بارش در مناطقی از یزد، شمال کرمان، خراسان رضوی، شرق سمنان و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: آسمان در بیشتر مناطق کشور از فردا (۲۱ بهمن) تا پایان هفته صاف خواهد بود.

وی ادامه داد: طی روز پنجشنبه (۲۳ بهمن) بارش پراکنده در بخش‌هایی از شرق گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شمال سمنان و طی روز جمعه (۲۴ بهمن) در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان از امروز تا اواخر هفته در نیمه غربی کشور و از روز سه‌شنبه (۲۱ بهمن) در نیمه شرقی روند افزایش نسبی دما حدود ۳ تا ۶ درجه سانتیگراد رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از امروز تا چهارشنبه (۲۰ تا ۲۲ بهمن) در سواحل دریای خزر و اردبیل وزش باد گرم جنوبی رخ می‌دهد، اظهار کرد: امروز (۲۰ بهمن) بخش‌های مرکزی و شرقی دریای خزر و طی دو روز آینده خلیج فارس و غرب تنگه هرمز و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۲ و ۲۳ بهمن) بخش‌های مرکزی خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۱ بهمن) صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعات همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۲۲ بهمن) نیز کمی ابری، در بعضی ساعات همراه با غبار محلی، در بعد ازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین