|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۳۱۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
اندرو دانا، ۳۵ ساله یکی از مالکان این فروشگاه گفت سر زدن خانواده بایدن باعث شگفتی او شد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در اولین یکشنبه دوره ریاست جمهوری‌اش در مراسمی در یک کلیسا در محله جورج‌تاون شهر واشنگتن شرکت کرده و در ادامه به یک فروشگاه صورتی رنگ مخصوص فروش نان "بگل" رفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در نزدیکی این فروشگاه به نام فروشگاه "به مادرت زنگ بزن" برای جمعیت حامیان خوشحال شده خود دست تکان داد، در حالی که پسرش به پشت پنجره این فروشگاه برای خرید محصول بیرون‌بر رفته و در ادامه با یک کیسه نان‌های بگل (نانی شبیه دونات) و مقداری نوشیدنی برگشت.

اندرو دانا، ۳۵ ساله یکی از مالکان این فروشگاه گفت سر زدن خانواده بایدن باعث شگفتی او شد.

دانا به رویترز گفت: این که رئیس جمهور بیرون بیاید و به فروشگاه‌های محلی سر بزند واقعا دلگرم کننده است. ما دوستدار احساسات مثبت هستیم.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور قبلی آمریکا به ندرت به فروشگاه‌های محلی در واشنگتن سر میزد و اغلب روزهای یکشنبه خود را در باشگاه گلفش در حومه ویرجینیا سپری می‌کرد.

هانتر بایدن، پسر جو بایدن و دو تا از سه دخترش به نام‌های میسی و فینگان به هنگام حضور این رئیس جمهور آمریکا در مراسمی در کلیسای هالی ترینیتی به او پیوستند. دانا اظهار کرد، خانواده بایدن چهار نان بگل متفاوت سفارش دادند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین