|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۳۱۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷
مواضع، تصمیمات و اقدامات وزیر ارتباطات موضع دولت و رئیس‌جمهوری است.دولت با تحلیل شرایط اجتماعی، اقتصادی و آینده‌نگری نسبت به تحول تکنولوژی،اهتمام خود را بر گسترش فناوری‌های ارتباطی و زیرساخت‌هایش بنا و هرگونه محدودیت و فیلتر را دربلندمدت غیرممکن و در کوتاه‌مدت، غیرمفید می‌داند.

علی ربیعی سخنگوی دولت در رشته توئیتی درباره احضار آذری‌جهرمی به قوه قضاییه تاکید کرد که مواضع، تصمیمات و اقدامات وزیر ارتباطات موضع دولت و رئیس‌جمهوری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، ربیعی در این رشته توئیت افزود: به نظرم طرح شکایت از محمد جواد آذری جهرمی فقط یک اتفاق ساده اداری یا قضایی نیست.

او ادامه داد: این شکایات و احضار به شیوه‌های سیاست‌گذاری در فرهنگ و جامعه، نوع نگاه به شیوه‌هایی برای اعمال نزاهت فرهنگی وچگونگی حفاظت از دینداری، تفاوت رویکردها درسیاست‌گذاری و حکمرانی فرهنگی – اجتماعی بر می‌گردد.

ربیعی افزود: مواضع، تصمیمات و اقدامات وزیر ارتباطات موضع دولت و رئیس‌جمهوری است.دولت با تحلیل شرایط اجتماعی، اقتصادی و آینده‌نگری نسبت به تحول تکنولوژی،اهتمام خود را بر گسترش فناوری‌های ارتباطی و زیرساخت‌هایش بنا و هرگونه محدودیت و فیلتر را دربلندمدت غیرممکن و در کوتاه‌مدت، غیرمفید می‌داند.

سخنگوی دولت گفت: با توجه به مطالعات تخصصی‌ در حوزه اشتغال و فضای مجازی، معتقدم هرگونه محدودسازی و یا تعطیلی اینستاگرام، منجر به کوچ دادن حدود یک میلیون ایرانی به سمت بیکاری و فقر می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین