|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۳۱۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
این اظهارات نمایندگان هیچ پایه و اساسی ندارد، چهارچوب این مسایل خیلی پیچیده تر از آن است که هر فردی هرچه به ذهن اش بیاید را بیان کند و ما براساس چهارچوب و توافقات به اینجا رسیده ایم. این مسایل مهم باید در شورای عالی امنیت ملی مطرح شود.

برنا نوشت: رییس دفتر رییس جمهور گفت: ۲۹۰ نماینده داریم هر کدام اظهاراتی را مطرح می کنند اما موضع اصلی را مقامات رسمی بیان می کنند.

«محمود واعظی»، رییس دفتر رییس جمهور، در رابطه با "اظهارنظر برخی نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه اگر تحریم ها رفع نشود بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی را تا سوم اسفندماه اخراج می کنیم" گفت: موضع کشور توسط مقامات ذیربط و مقامات مسئول اعلام می‌شود. اینکه یک نماینده مجلس در رابطه با چنین مسایلی اظهارنظر می کند نظر شخصی فرد است، ۲۹۰ نماینده داریم هر کدام اظهاراتی را مطرح می کنند اما موضع اصلی را مقامات رسمی بیان می کنند.

او ادامه داد: این اظهارات نمایندگان هیچ پایه و اساسی ندارد، چهارچوب این مسایل خیلی پیچیده تر از آن است که هر فردی هرچه به ذهن اش بیاید را بیان کند و ما براساس چهارچوب و توافقات به اینجا رسیده ایم. این مسایل مهم باید در شورای عالی امنیت ملی مطرح شود.

واعظی در رابطه با طرح نمایندگان مبنی براینکه مدیریت فضای مجازی به صدا و سیما داده شود، گفت: مدیریت فضای مجازی چه ربطی به صدا و سیما دارد. من در جریان بحث نمایندگان نیستم.

گفتنی است؛ احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس گفته بود: طبق قانون مجلس شورای اسلامی اگر تا سوم اسفند ماه، آمریکا تحریم‌های مالی، بانکی و نفت را حذف نکند؛ قطعا بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی را از کشور اخراج و حتما اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف خواهیم کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین