|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۳۱۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
۲۸ قسمت پخش شده سریال آقازاده در فیلیمو تا پایان روز سه شنبه ۱۶ دی ماه ۹۹ نزدیک به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دقیقه توسط مخاطبان تماشا شده که بالاترین رقم دقیقه-تماشا در بین کلیه آثار پخش شده در شبکه نمایش خانگی است.

سریال «آقازاده» در آستانه پخش آخرین قسمت خود به رکورد بیش از یک میلیارد دقیقه تماشا رسید.

به گزارش عصر چهارشنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، در حالی که تنها یک قسمت به پایان سریال آقازاده با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی باقی مانده، قسمت‌های این سریال در مجموع با رد کردن یک میلیارد دقیقه تماشا رکورد زد.

۲۸  قسمت پخش شده سریال آقازاده در فیلیمو تا پایان روز سه شنبه ۱۶ دی ماه ۹۹ نزدیک به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دقیقه توسط مخاطبان تماشا شده که بالاترین رقم دقیقه-تماشا در بین کلیه آثار پخش شده در شبکه نمایش خانگی است.

نکته جالب توجه افزایش چشمگیر تماشای قسمت‌های ابتدایی سریال است و همزمان با پایان پخش آقازاده مخاطبان بسیاری تماشای این سریال را به تازگی آغاز کرده‌اند.

در حال حاضر قسمت اول این سریال با بیش از ۸۱ میلیون دقیقه رکورددار دقیقه تماشای یک قسمت از یک سریال در یک سامانه «وی او دی» است.

با توجه به اینکه هنوز پخش یک قسمت از این سریال باقی مانده و دقیقه تماشای قسمت های گذشته همچنان در حال افزایش است و ممکن است این رکورد باز هم شکسته شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین