|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۳
کد خبر: ۳۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
نامبرده مدعی شد که کیف دستی‌اش به همراه کارت شناسایی نیروی انتظامی و دو فقره چکش با تهدید چاقو از سوی راکبان موتورسیکلت ربوده و آنان متواری شده‌اند.
رییس کلانتری 147 گلبرگ از دستگیری جاعلی که خود را مامور پلیس پیشگیری تهران بزرگ معرفی کرده بود خبر داد.

سرگرد حسن نورآبادی  در این باره گفت: حوالی ساعت 22:45 یکی از روزهای پایانی آبان ماه ماموران کلانتری 147 مشغول گشت زنی در خیابان دماوند بودند که متوجه پرسه زنی و حرکات مشکوک مرد جوانی شده و به سمت وی مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در مواجهه با این مرد از او علت حضورش در خیابان و چرایی نحوه رفتارش را سوال کردند افزود: این فرد خود را حیدر معرفی کرده و در حالی که هراسان به نظر می‌رسید به ماموران گفت که دقایقی پیش در خیابان داوری از سوی راکبان یک دستگاه موتورسیکلت مورد زورگیری قرار گرفته است.

رییس کلانتری 147 گلبرگ با اشاره به اظهارات این مرد افزود: نامبرده مدعی شد که کیف دستی‌اش به همراه کارت شناسایی نیروی انتظامی و دو فقره چکش با تهدید چاقو از سوی راکبان موتورسیکلت ربوده و آنان متواری شده‌اند.

نورآبادی با بیان اینکه ماموران اقدام به بررسی موضوع کرده و به منظور اطمینان از صحت گفته‌های این فرد مبنی بر اینکه کارت شناسایی نیروی انتظامی را به همراه داشته شماره پرسنلی‌اش را درخواست کردند و وی نیز با اعلام شماره‌ای مدعی شد که از کارکنان پلیس پیشگیری تهران بزرگ است.

وی با اشاره به انجام استعلام از مبادی پلیس اظهار کرد: در بررسی‌ها مشخص شد چنین فردی با چنین مشخصاتی در نیروی انتظامی وجود ندارد که پس از آن متهم به بیان گفته‌های ضدونقیض روی آورد و ماموران نیز اقدام به بازرسی از اموال وی کردند که در بازرسی از این وسایل یک برگه نامه پرینت زندان که در آن قید شده بود متهم به دلیل جعل عنوان مامور و اسناد رسمی و استفاده از سندهای معجول و سرقت خودرو و مدارک محکوم به دو سال و 6 ماه حبس و تبعید شده است، کشف شد.

رییس کلانتری 147 گلبرگ افزود: با کشف این نامه در این خصوص پرونده‌ای برای متهم تشکیل شد و وی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی منتقل شد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین