|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۳
کد خبر: ۳۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
همچنین محور کرج ـ چالوس (کندوان) ، واقع در استان البرز، از مورخ 7 مهر لغایت 20 اسفند ، از ساعت 9 الی 16 و 21 الی 6 صبح ، به دلیل اجرای عملیات بهینه سازی سیستم روشنایی تونل های شماره 2 و 3 ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
مرکز مدیریت راه های کشور درآخرین وضعیت ترافیکی جاده ها و راه های کشور اعلام کرد: در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع بدلیل مداخلات جوی مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

به نقل از مرکز مدیریت راه های کشور ، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه های هوشمند تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استتثنای شش محور اعلامی سایر محورهای باز می باشد.

براساس این گزارش محور فرعی شمشک ـ دیزین ، واقع در استانهای البرز و تهران ، از ساعت 15 روز 29 مهر تا اطلاع بعدی ، به دلیل بارش برف مسدود و تردد از محور کرج – گچسر- مرزن آباد انجام می شود.

همچنین محور فرعی پونل ـ خلخال ، واقع در استان اردبیل، از ساعت 12 روز 4 آذر ماه تا اطلاع بعدی ، به دلیل بارش شدید برف و احتمابل ریزش بهمن ونبود ایمنی کافی مسدود و تردد از محور اسالم – خلخال انجام می شود.

این گزارش می افزاید: محور فرعی سرو آباد ـ پاوه ، واقع در استان کردستان، از تاریخ 6 آذر ماه تا اطلاع بعدی ، به دلیل بارش شدید برف و احتمابل ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از محور سنندج – کامیاران- روانسر – پاوه انجام می شود.

همچنین محور قدیم اصفهان- شهرکرد (گردنه رخ ـ جعفرآباد) ، واقع در استان چهار محال و بختیاری ، از تاریخ 10 آذر ماه 93 لغایت 15 فرودین 94 ، به دلیل احتمال ریزش کوه و سقوط بهمن ، حدفاصل کیلومتر 17 تا 26 ، مسدود و تردد از مسیر تونل های رخ 1 و 2 انجام می شود.

در این گزارش آمده که آزادراه مرزن آباد ـ چالوس باند جنوب به شمال ، واقع در استان مازندران، از ساعت 22 مورخ 10 آذر ماه تا اطلاع بعدی ، به دلیل ریزش کوه مسدود و تردد از محور قدیم مرزن آباد- چالوس انجام می شود.

همچنین محور فرعی همدان ـ گنجنامه ـ تویسرکان ، واقع در استان همدان، تا تاریخ 31/1/94 ، به دلیل صعب العبور بودن و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از محورهای همدان- جوکار – تویسرکان و همدان- اسدآباد – تویسرکان انجام می شود.

تهران و محورهای منتهی به آن

براساس این گزارش آزادراه تهران ـ قم (باند شرقی)، مقطع واقع در استان تهران، از مورخ 21 مرداد لغایت 13 دی، روزهای هفته به جز بعدازظهر سه شنبه ، پنج شنبه و جمعه هر هفته ، از ساعت 7 الی 17، بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت ، حدفاصل محدوده عوارضی تا انتهای حوزه استحفاظی اداره کل راه و ترابری استان تهران ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می شود.

همچنین آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین،( باند جنوبی) ، مقطع واقع در استان البرز، از مورخ 24 آبان لغایت 30 آذر ، روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 9 الی 15 و چهارشنبه از ساعت 9 الی 12 هر هفته بغیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیلات رسمی ، بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت ، حدفاصل پل حصارک تا تیر 200 ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

بنابر این گزارش مقطع واقع در استان البرز( باند شمالی)، تا مورخ 30 آذر، ساعت 9 الی 15 ، بدلیل اجرای عملیات لکه گیری و درزگیری وروکش آسفالت حدفاصل تیر شماره 200 به سمت قزوین تا پل کلاک ، عبور همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود. همچنین در همین باند تا مورخ 30 آذر، از ساعت 23:30 الی 4:30 بامداد ، بدلیل اجرای عملیات لکه گیری و درزگیری وروکش آسفالت حدفاصل تیر شماره 200 به سمت قزوین تا پل کلاک ( باند شمالی)، ، عبور همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

در این گزارش آمده که آزادراه کرج ـ تهران ، مقطع واقع در استان تهران، از مورخ 2 اردیبهشت لغایت اطلاع بعدی، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، ساعت 9 الی 16، بدلیل اجرای عملیات لکه گیری حدفاصل کیلومتر 6 از ایران خودرو، عبور یک در میان (شطرنجی) در باند کندرو اعمال و تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت احتیاط انجام می شود.

همچنین محور کرج ـ چالوس (کندوان) ، واقع در استان البرز، از مورخ 7 مهر لغایت 20 اسفند ، از ساعت 9 الی 16 و 21 الی 6 صبح ، به دلیل اجرای عملیات بهینه سازی سیستم روشنایی تونل های شماره 2 و 3 ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
منبع: تیک
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین