|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۳۰۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲

تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا برابر السد به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، تیم‌ فوتبال سپاهان در آخرین بازی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا امروز(پنجشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ به مصافه السد قطر رفت که این مسابقه در نهایت با پیروزی دو بر یک سپاهان به پایان رسید. زردپوشان با این پیروزی ۷ امتیازی شدند و در رده سوم باقی ماندند تا وداعی آبرومندانه با لیگ قهرمانان داشته باشند. از گروه D مسابقات النصر و السد به مرحله حذفی صعود کردند و سپاهان و العین کنار رفتند.

نیمه نخست

سپاهان که دیگر شانسی برای صعود نداشت، بازی را نسبت به سه بازی قبلی‌اش در گروه D هجومی‌تر آغاز کرد و سعی می‌کرد دفاع را از زمین حریف آغاز کند. هر دو تیم سعی می‌کردند به محض از دست دادن توپ تیم حریف را پرس کنند که همین باعث شد سرعت بازی و پاس‌ها بالا برود.

سپاهان که در سه بازی قبلی‌اش نتوانسته بود به گل برسد دقیقه ۱۴ روی حرکت انفرادی میرزایی به گل رسید. میرزایی با نفوذی از سمت راست و جا گذاشتن دو بازیکن السد از پشت محوطه جریمه ضربه دقیقی روانه دروازه حریف کرد و اولین گل بازی را به ثمر رساند.

بعد از این گل السد که بیشتر نفرات اصلی‌اش روی نیمکت بودند، سعی کرد توپ و فضا را در اختیار بگیرد و موقعیت‌هایی هم خلق کرد اما سپاهانی‌ها هم روی ضد حملات به تیم قطری فشار وارد می‌کردند. این نیمه در نهایت با همان گل میرزایی به سود سپاهان به پایان رسید.

نیمه دوم

السد برای صدرنشینی در این گروه نیاز به برد داشت اما این سپاهان بود که اولین موقعیت خطرناک نیمه دوم را در دقیقه ۵۰ ایجاد کرد؛ سانتر سجاد شهباززاده با ضربه سر سروش رفیعی همراه شد اما این ضربه به تیرک دروازه خورد و گل نشد.

سپاهان که می‌خواست شکست بازی رفت را جبران کند باز هم به السد فشار آورد و نتیجه این فشار، به اشتباه انداختن مدافع با تجربه السد یعنی عبدالکریم حسن بود. رضا میرزایی از این اشتباه استفاده کرد و با نفوذ از سمت راست ضربه‌ای به سمت دروازه زد که دروازه‌بان آن را دفع کرد و توپ مقابل شهباززاده افتاد و او هم با یک بغل پا در دقیقه ۵۳ دروازه السد را برای بار دوم باز کرد.

السد بعد از این گل کمی بهتر بازی کرد و موقعیت‌های خوبی به دست آورد اما دفاع سپاهان و واکنش‌های نیازمند اجازه نداد تا دروازه زردپوشان باز شود تا اینکه اشتباه مهدی کیانی در وسط زمین و اشتباه مجدد از دانیال اسماعیلی‌فر در دفع توپ، مهاجم السد یعنی علی عبدالطیف را با دروازه خالی رو به رو کرد و او هم اختلاف را در دقیقه ۸۱ به یک گل رساند. در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، رضا میرزایی(رضا دهقانی از دقیقه ۶۴)، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محسن مسلمان(محمد کریمی از دقیقه ۶۴)، سجاد شهباززاده، مهدی کیانی، محسن الغسانی(محمد محبی از دقیقه ۴۶) و سروش رفیعی.

ترکیب السد: مشعل برشام، طارق سلمان(عبدالکریم حسن از دقیقه ۴۶)، بهاء اللیثی، محمد وعد، یوسف عبدالرزاق، هاشم علی عبداللطیف، احمد سیار، احمد سهیل، رودریگو تاباتا، مصعب خضر، حسام کمال.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین