|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۳۰۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری ۳ متهم به کلاهبرداری اینترنتی با ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سید جعفر ساداتی با اعلام این خبر، گفت: در پی طرح شکایت یکی از شهروندان در استان مبنی بر برداشت غیرمجاز ۲۵ میلیون ریالی از حساب بانکی اش به صورت اینترنتی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان اداره مبارزه و عملیات ویژه پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با استفاده از شگردهای خاص سرانجام موفق شدند، متهم اصلی این پرونده را در یکی از شهرستان های استان شناسایی در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: باهماهنگی قضایی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و تمامی تجهیزات رایانه ای را از وی کشف کردند.

سرهنگ ساداتی، افزود: متهم در تحقیقات اولیه ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت باهمکاری دو همدستش یک زن و یک مرد با ساخت درگاه های جعلی و فیشنیگ و هدایت آنان به کانال ها و شبکه های اجتماعی برای خرید پوشاک به اطلاعات حساب بانکی افراد دسترسی پیدا کرده و اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب آنان می کرد.

وی افزود: متهم که تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی استان های مختلف کشور است تاکنون از ۱۴۵ شهروند به این شیوه به ارزش ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

ساداتی با هشدار با شهروندان از آنان خواست در زمان انجام خریدهای اینترنتی مراقب صفحات و درگاه های جعلی بانکی باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین