|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۳۰۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک، برنامه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را که با یک سال تاخیر برگزار خواهد شد، منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و قرار است سال آینده برگزار شود، از روز سه‌شنبه ۲۴ آگوست (۲ شهریور ۱۴۰۰) با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می شود و روز یکشنبه ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید.

نخستین مدالی که قرار است در این رویداد توزیع شود، روز ۲۵ آگوست و در دوچرخه‌سواری تایم تریل بانوان است که در ورزشگاه Shizuoka prefecture برگزار خواهد شد.

در روز نخست علاوه بر دوچرخه‌سواری، در رشته‌های شنا، راگبی با ویلچر، شمشیربازی با ویلچر، بسکتبال با ویلچر، تنیس روی میز و گلبال نیز مسابقاتی برگزار می‌شود و در شنا و شمشیربازی مدال توزیع خواهد شد.

همچنین در روز پایانی و پیش از برگزاری مراسم اختتامیه که همچون مراسم اختتامیه از ساعت ۲۰ تا ۲۳ به وقت توکیو برگزار می‌شود، فینال مسابقات بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، تیراندازی، دوومیدانی و بدمینتون انجام خواهد شد.

مسابقات پا را وزنه‌برداری طی ۵ روز و در روزهای ۲۶ تا ۳۰ آگوست برگزار می‌شود. مسابقه وزن ۱۰۷+ کیلوگرم نیز بعدازظهر روز ۳۰ آگوست است. طی ۲ دوره اخیر همواره یکی از طلاهای کاروان ایران در این روز و به نام سیامند رحمان ثبت می‌شد و حالا بازی‌های پارالمپیک بدون حضور ملی‌پوش فقید کشورمان و قوی‌ترین پا را وزنه‌بردار دنیا برگزار می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین