|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
کد خبر: ۲۹۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳


وزیر بهداشت با اشاره به تعویق کنکور دکتری و ارشد، بر رعایت کامل دستورالعمل‌ها، به منظور مراقبت از سلامت داوطلبان تاکید کرد.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به معاون بهداشت خود تاکید کرده است: قبل از برگزاری امتحانات، نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از محل برگزاری بازدید و چیدمان، تهویه و شرایط محیطی و انطباق آن با پروتکل‌های ابلاغی بررسی و اعلام شود.

نمکی یادآور شده است: توصیه‌های لازم و نیروی انسانی کافی جهت اطلاع رسانی به خانواده‌ها و داوطلبین جهت عدم تراکم و احتمال سرایت ویروس قبل و حین ورود به مراکز برگزاری امتحان فراهم شود.

وزیر بهداشت در ادامه این نامه تصریح کرده است: در تمام حوزه‌ها ناظر واجد شرایط جهت نظارت بر اجرای دستورالعمل‌ها و رعایت فاصله گذاری، استفاده از ماسک، تهویه مناسب، پیشگیری از آلودگی ناشی از زمان تغذیه داوطلبین و همچنین کنترل رفتار مراقبین و برگزار کنندگان و توزیع اوراق حضور فعال داشته، هرگونه عدم انطباق با موازین بهداشتی سریعاً تذکر داده شود و در صورت کمبود نیرو می‌توانید از دیگر دستگاه‌ها کمک بگیرید.

همچنین در زمان خاتمه آزمون و خروج داوطلبان در خارج از حوزه امتحانی از هرگونه گردهمائی و تجمع باید جداً جلوگیری شود و لازمست روز‌های قبل از برگزاری در برنامه‌های مختلف صدا و سیما و همچنین از طریق شبکه‌های مجازی، اطلاع رسانی و آموزش کافی جهت داوطلبین و خانواده‌های آن‌ها صورت گیرد تا از پیشگیری حداقل آلودگی نیز مطمئن شویم.

وزیر بهداشت در پایان تاکید کرده است: اجرای این دستورالعمل در استان‌ها بعهده روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین