|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۹
کد خبر: ۲۹۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره کسر مبلغی بیمه و مالیات از درآمد این باشگاه می‌گوید این پول به حساب باشگاه واریز خواهد شد.

علی رغبتی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا درباره کسر مبلغی به عنوان مالیات و بیمه از درآمدهای پرسپولیس، اظهار کرد: بر هر قرارداد مالی که بین دو طرف منعقد می‌شود، قوانینی حاکم است که از این قوانین مالیات و تعیین تکلیف بیمه است. این بند در قرارداد مالی ما هم وجود دارد. از آنجایی که در سه قسط از کارگزار خودمان دریافتی داشتیم و وضعیت بیمه تامین اجتماعی این پرداختی‌ها مشخص نبود، یک بخشی از درآمد ما را بلوکه کرده‌اند تا این موضوع تعیین تکلیف شود.

وی افزود: ما پیگیری این موضوع هستیم چون از نظر ما قراردادی که بستیم مشمول این موضوع نمی‌شود. این مربوط به کسورات یک مرحله نیست و مربوط به کسوراتی است که در همه قرارداد داشتیم. بعد از تعیین تکلیف این مبلغ به حساب باشگاه واریز می‌شود و اگر هم نیاز باشد پول به حساب دارایی و بیمه واریز می‌شود یعنی اینگونه نیست که پول به حساب کارگزار واریز شود. این موارد قبلا هم رایج بوده، الان هم هست و چیز جدیدی نیست.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع که یکی از مدیران باشگاه در مصاحبه با ایسنا مدعی شده کسر مالیات و بیمه قبلا در قراردادهای پرسپولیس نبوده هم گفت: هر قرارداد با قرارداد دیگر متفاوت است. در این قرارداد ما هم کسورات مالیات ذکر نشده است چون مالیات را مطابق روال با سازمان مالیاتی انجام می‌دهیم. البته همان طور که این مبلغ کسر نشده و بلوکه شده و بعد از ارائه مدارک، به حساب باشگاه برمی‌گردد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین