|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۲۹۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
مهدی افهمی دارای 21 سال سابقه فعالیت رسانه ای، تجربیات ارزشمندی در این حوزه کسب کرده و مسوولیت های مختلفی را برعهده داشته است. از جمله سوابق وی می توان به سردبیری گروه های مختلف خبری،‌ مدیریت اداره اخبار و رسانه های نوین، روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان اشاره کرد. وی همچنین مدیریت سایت خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه حرفه ای خود ثبت کرده است.
در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مهدی افهمی به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این خودروساز منصوب و معرفی شد.

به گزارش ایکوپرس؛ در این حکم آمده است:‌با اعمال تدابیر لازم و با بهره گیری موثر از توان و شایستگی های منابع مدیریتی و تخصصی موجود و کارآمد،‌ طرح ریزی و برنامه ریزی مدیریت فوق به نحوی ساماندهی شود که سیاست های ارتباطات عمومی در تعامل با کارکنان و تمامی ذینفعان، هم فکری با سازمان ها و نهادهای تخصصی،‌ تقویت فعالیت های اثرگذار و بهره گیری از ظرفیت تمامی رسانه ها به منظور انعکاس رخدادها و اقدام های انجام شده در راستای ارتقای جایگاه و تصویر بیرونی گروه صنعتی ایران خودرو به نحوی اثربخش محقق شود.

مهدی افهمی دارای 21 سال سابقه فعالیت رسانه ای، تجربیات ارزشمندی در این حوزه کسب کرده و مسوولیت های مختلفی را برعهده داشته است. از جمله سوابق وی می توان به سردبیری گروه های مختلف خبری،‌ مدیریت اداره اخبار و رسانه های نوین، روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان اشاره کرد. وی همچنین مدیریت سایت خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه حرفه ای خود ثبت کرده است.

راه اندازی و مدیریت فنی و محتوایی 13 پرتال خبری در معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما و تدریس دوره های آموزشی مبانی خبر، مصاحبه، گزارش نویسی و سواد رسانه ای در سازمان صدا و سیما نیز بخش دیگری از سوابق وی به شمار می رود.
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین