|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۲۹۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای صدور هرگونه رای درباره پرونده سرمربی سابق تیم ملی از سوی فیفا را قویا تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال نوشت: در پی اظهارات یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در برنامه شب گذشته فوتبال برتر موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رسد:

۱. درباره صدور رای از سوی فیفا در پرونده مارک ویلموتس به اطلاع می رساند چنین موضوعی صحت نداشته و تا به امروز از سوی فدراسیون جهانی هیچ حکمی به فدراسیون فوتبال واصل نشده و فدراسیون همچنان در انتظار دادنامه است.

۲. قرارداد با مربی بلژیکی مبتنی بر موازین حقوقی و بدون دخالت شخص ثالث منعقد شده است.

۳. تیم حقوقی فدراسیون فوتبال از زمان طرح دعوی ویلموتس با ارسال لوایح متقن و طرح دعوی متقابل همه مساعی خویش را برای دفاع از حقوق فدراسیون فوتبال انجام داده است.

۴. هیچگونه وجوهی بابت انتقال پول سرمربی سابق تیم ملی در بحث حق ترانسفر از سوی فدراسیون فوتبال پرداخت نشده است. ضمن اینکه مبلغ ۲ میلیون یورو هم وفق قرارداد و مطابق موازین در حساب آقای ویلموتس در زارعت بانک ترکیه کارسازی شده است.

۵. پاداش تخصیص شده به آقای کی‌روش فقط بر مبنای ۱۰ درصد و به علاوه سه ماه حقوق معوقه ایشان بوده که از محل مطالبات نزد فیفا پرداخت شده است‌.

۶. فدراسیون فوتبال بار دیگر از جامعه فوتبال درخواست دارد با توجه به طی سیر حقوقی پرونده سرمربی سابق تیم ملی و حساسیت‌های موجود از به وجود آوردن فضای بهره برداری طرف مقابل اکیدا خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال مدعی شد که مطابق توافق هیات رئیسه، ۲۰ درصد پاداش به سرمربی سابق تیم ملی پرداخت شده و دیشب (دوشنبه) هم قاضی‌زاده، نماینده مجلس بر همین مبنا به انتقاد از فدراسیون پرداخت.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین