|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۲۹۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
 رئیس فدراسیون تنیس با بیان اینکه حال این رشته خوب نیست ،گفت: کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی تصمیم می‌گیرد.

 داوود عزیزی بعد از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون تنیس در جلسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

عزیزی گفت: برنامه چهار ساله خود را به مجمع ارائه کرده ام و متعهد هستم این برنامه را اجرا کنم. در مجمع سالیانه هم گزارش عملکردم را به اعضای مجمع می دهم.

وی افزود: با توجه به شرایطی که در ورزش کشور و تنیس وجود دارد، باید بگویم حال تنیس به خصوص در یکی دو سال اخیر خوب نیست. ان شاءالله با ثباتی که در فدراسیون ایجاد می شود، به دنبال این هستیم که یک اجماعی را ایجاد کنیم. هیچ کس از فدراسیون تنیس حذف نمی شود. تجمیع نظرات و رأی مخالفان باعث می شوند تا به یک نظر واحد برسیم.

رئیس فدراسیون تنیس تصریح کرد: به دنبال این هستم که همه بیایند و کمک کنند ولی مسئولیت نهایی با من است. ان شاءالله با چارت جدیدی که پیش بینی کرده ایم، بتوانیم کمیته ها و دپارتمان ها را فعال کنیم.

عزیزی درباره احتمال تشکیل لیگ تنیس گفت: تا سال ۹۷ لیگ برگزار می شد و فقط سال ۹۸ لیگ نداشتیم. دنبال این هستیم که لیگ را برگزار کنیم. آیین نامه انتخاب مربیان را هم تدوین می کنیم. ان شاءالله بتوانیم فضا را به سمتی ببریم که حال تنیس خوب بشود. جا دارد از کسانی که در فدراسیون زحمت کشیدند تشکر کنم.

وی درباره وضعیت سرمربی تیم ملی تنیس و گلایه هایی که از قبل در این ارتباط وجود داشت، اظهار کرد: وقتی مجموعه ای به عنوان سرمربی کار می کند باید حق و حقوقش مرتب پرداخت شود. وقتی به حق و حقوق سرمربی توجهی نشود این اتفاقات طبیعی است. کسانی که زحمت کشیدند قابل احترام هستند. به دنبال تشکیل کمیته فنی با دیدگاه های مختلف هستم تا درباره تعیین سرمربی تصمیم بگیرد ولی مسئولیتش با من است. هرچیزی کمیته فنی تصویب کند، ابلاغ می کنیم.

رئیس فدراسیون تنیس در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر احتمال انتخاب مربی خارجی برای تیم ملی گفت: کمیته فنی باید تصمیم بگیرد. این کمیته شامل خبرگان ورزشی است. باید به مشکلات ارزی هم توجه داشت. سنگ بزرگ نشانه نزدن است. ظرفیت مربیان خوب داخلی را داریم و می توانیم از آن استفاده کنیم. بعضی از فدراسیون ها هم این را نشان داده اند. هر تصمیمی کمیته فنی بگیرد مسئولیتش با من است.

عزیزی در خصوص سقوط تنیس ایران به دسته چهار و اینکه آیا وعده ای برای بهبود وضعیت می دهد؟ تاکید کرد: اینها نیاز به همدلی دارد. همکاری یک بحث است همدلی یک بحث دیگر. فدراسیون تنیس مدال آور نیست. ما باید در رنکینگ خودمان را بالا بکشیم. تلاش می کنیم اتفاقات خوبی برای تنیس رخ بدهد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین