|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۹۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
عضو کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: تصمیمات در کمیته فنی به صورت جمعی گرفته می‌شود و برخی‌ها همین که به هر دلیلی از فدراسیون می روند شروع به ایراد گرفتن می‌کنند.

منوچهر روشن پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی انتقاداتی که به کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری شده است، بیان کرد: من قصد ندارم از کسی دفاع کنم اما واقعیت‌هایی نیز وجود دارد که باید گفته شود. آقایان تا وقتی در فدراسیون کار می‌کنند اعتراضی ندارند اما وقتی به دلایلی، دیگر نمی‌توانند کار کنند یا خود را با شرایط فدراسیون وقف بدهند و یا مشکلی پیدا می شود می‌گذارند و می روند، شروع به ایراد گرفتن از فدراسیون می کنند.

او ادامه داد: من نمی گویم 100 درصد کار کمیته فنی درست بوده است اما در بیشترین شرایط تصمیم گیری خوب بوده و کار مثبت بوده است.

روشن پور در مورد اینکه  برخی افراد دعوت شده به کمیته فنی معتقدند فدراسیون تصمیمات خودش را اجرا می‌کند نه نظرات کارشناسان، تصریح کرد: نظر در کمیته فنی نظر جمع است. خیلی مواقع شده من نظرم را می گویم یا مورد قبول واقع می شود یا نه. مثلا من اعتقاد به استفاده از مربی خارجی دارم اما می‌گویند پول ندارند و امکانش نیست. در کمیته فنی تصمیم جمعی گرفته می شود.

مشاور رییس فدراسیون در مورد اینکه گفته می شود بیشتر اعضای کمیته فنی را کارمندان و حقوق بگیران فدراسیون تشکیل می دهند، تاکید کرد: کارمند یعنی کسی که صبح تا شب حضور دارد و برایش بیمه رد می شود من که حقوقی از فدراسیون نمی‌گیرم و فقط حق ایاب و ذهاب دریافت می‌کنم کارمند محسوب نمی‌شوم. استفاده از لفظ کارمند قشنگ نیست چون همه که کارمند فدراسیون نیستند. به نظر من رییس، نایب رییس و نایب رییس بانوان و دبیر فدراسیون باید در کمیته فنی باشند به فراخور موضوع سرمربی تیم های ملی هم حضور دارند من و آقای صفرزاده هم که از پیشکسوتان دوچرخه سواری است، هستیم. افراد دیگر هم دعوت شده‌اند اما خودشان نیامدند خب چه کسانی دیگر باید باشند؟ نمی شود که در کمیته فنی 20 نفر حضور داشته باشند.

او در پاسخ به این پرسش که بهتر نیست فدراسیون تعداد افراد کارشناس و فنی را در کمیته فنی بیشتر کند تا مسئولان، گفت: مسئولانی که گفتم از اعضای اصلی هستند و در همه فدراسیون ها هم همین طور هست. ما افراد دیگری را هم دعوت کردیم اما خودشان نیامدند.

روشن پور افزود: دوچرخه سواری ایرادهای زیادی دارد اما این چیزها که برخی‌ها می‌گویند نیست. به نظرم  در یک محیط آرام بهتر می‌توان کار کرد بنابراین همه بیایند دست به دست هم دهیم تا دوچرخه سواری درست شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین