|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۵
کد خبر: ۲۹۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
برگزاری ششمین همایش‌ ریاضیات و علوم انسانی، دومین همایش ریاضیات زیستی، پانزدهمین سمینار معادلات دیفرانسیل و سیستم‌های دینامیکی و پنجمین سمینار آنالیز غیرخطی و بهینه‌سازی به تعویق افتاد.

به گزارش ایسنا، برگزاری ششمین همایش ریاضیات و علوم انسانی که قرار بود اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شود، به تعویق افتاد. بنا بر اعلام دانشکده آمار، ریاضی و رایانه دانشگاه علامه طباطبایی، تاریخ برگزاری این همایش از اردیبهشت ۹۹ به ترم اول سال تحصیلی ۰۰-۹۹ منتقل شده است.

دبیرخانه ششمین همایش ریاضیات و علوم انسانی اعلام کرده که تاریخ دقیق برگزاری همایش حسب سیاست‌های دانشگاه علامه طباطبائی در مورد کنفرانس‌ها، اوایل مهر ۹۹ اعلام خواهد شد.

لغو برگزاری پانزدهمین سمینار معادلات دیفرانسیل و سیستم‌های دینامیکی

ساناز لامعی، دبیر اجرایی پانزدهمین سمینار معادلات دیفرانسیل و سیستم‌های دینامیکی نیز اعلام کرده که این سمینار که پیشتر قرار بوده در تاریخ ۴ و ۵ تیرماه سال ۱۳۹۹ در دانشگاه گیلان برگزار شود، به تعویق افتاده است. تاریخ بعدی برگزاری سمینار متعاقبا اعلام خواهد شد.

لغو برگزاری دومین همایش ملی ریاضیات زیستی

علاوه بر موارد فوق، برگزاری دومین همایش ملی ریاضیات زیستی نیز به تعویق افتاده است. این همایش قرار بوده ۱۲ و ۱۳ خرداد ماه در دانشگاه تبریز برگزار شود. روابط عمومی این همایش اعلام کرده که در راستای سیاست‌های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و با عنایت به مصوبات ستاد سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دومین همایش ملی ریاضیات زیستی در تاریخ‌های اعلام شده، تا اطلاع بعدی برگزار نخواهد شد. این همایش اولین بار در ۲۱ و ۲۲ اسفند ماه ۱۳۹۷ در دانشگاه نیشابور برگزار شد.

قرار بود سخنرانان این همایش دکتر محمد کهندل از دانشگاه واترلو کانادا، دکتر محمد رزوان از دانشگاه صنعتی شریف، دکتر لیلا خیبر شکن از موسسه متخصصان علوم دارویی سرتارا کانادا، دکتر محمد پورسیف از موسسه زیست پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تبریز، دکتر حسین خیری از دانشگاه تبریز، دکتر محمد مقدم واحد از دانشگاه تبریز و دکتر ابوالقاسم محمدزاده از دانشگاه تبریز باشند.

برگزاری سمینار آنالیز غیرخطی و بهینه‌سازی یک سال به تعویق افتاد

منصور واعظ‌پور، رئیس انجمن ریاضی هم مدتی قبل اعلام کرده بود که پنجمین سمینار آنالیز غیرخطی و بهینه‌سازی که قرار بوده تیرماه سال جاری در دانشگاه شهید مدنی تبریز برگزار شود، به تعویق افتاده است. به تازگی شهرام رضاپور، دبیر علمی پنجمین سمینار آنالیز غیرخطی و بهینه‌سازی اعلام کرده که این سمینار که قرار بود در تاریخ یازدهم الی سیزدهم تیرماه ۱۳۹۹ برگزار شود، با یکسال تاخیر و در تاریخ‌های فوق‌الذکر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین