|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۲۹۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
با توجه به اینکه متاسفانه در یک هفته اخیر شیوع کرونا گسترده تر شده و برخی از مردم به توصیه های مسئولین بهداشتی در عدم سفر نوروزی توجهی نکردند، دوستان لازم دیدند که این اطلاع رسانی را انجام دهند؛ چراکه اطلاع رسانی در وضعیت کنونی و شرایط پیش آمده، متفاوت است و به نفع امنیت روانی جامعه خواهد بود.
بهمن حسین زاده، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران درباره راه اندازی نقاهتگاه 2 هزار تخته در محل نمایشگاه های بین المللی تهران توضیحاتی ارائه کرد.

حسین زاده درباره خبر راه اندازی قریب الوقوع نقاهتگاه 2 هزار تختخوابی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران به وسیله ارتش گفت: از آنجا که ما زیرساخت های خوبی داشتیم و می توانستیم با اقدامی سریع این نقاهتگاه را به وجود بیاوریم قبل از عید، این آمادگی را اعلام کردیم که می توانیم در خدمت ارتش و نیروهای مسلح و زیر نظر ستاد مبارزه با کرونا خدمت کنیم.

او افزود: از همان ابتدا 2 هزار تخت پیش بینی کردیم به طوری که قابلیت افزایش سریع به 3 هزار تخت را داشته باشد.

حسین زاده تاکید کرد: با وجود آنکه زیرساخت های راه اندازی این نقاهتگاه را از قبل داشتیم، اما با هدف رعایت بهداشت محیط برای بیماران به صورت ویژه، برخی اقدام های جانبی از جمله بهداشت درها و دیوارها رنگ کردن و نقاشی دوباره محیط و نیز تنظیم دما و فشار هوا را هم در دستور کار خود قرار دادیم.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران تاکید کرد: چنانکه عرض کردم، این اقدامات را قبل از عید نوروز آغاز کرده بودیم اما به دلیل اینکه جامعه از نظر امنیت روانی به هم نریزد، از اطلاع رسانی درباره آن خودداری کردیم.

او ادامه داد: با این حال، با توجه به اینکه متاسفانه در یک هفته اخیر شیوع کرونا گسترده تر شده و برخی از مردم به توصیه های مسئولین بهداشتی در عدم سفر نوروزی توجهی نکردند، دوستان لازم دیدند که این اطلاع رسانی را انجام دهند؛ چراکه اطلاع رسانی در وضعیت کنونی و شرایط پیش آمده، متفاوت است و به نفع امنیت روانی جامعه خواهد بود.

حسین زاده با بیان اینکه تمام نمایشگاه های بین المللی دنیا در حال حاضر، زیرساخت های خود را در اختیار مبارزه با کرونا قرار می دهند، گفت: ما نیز مانند سایر نمایشگاه های بین المللی دنیا همین کار را می کنیم؛ ما هم هر روز با ارگان هاي بين المللي صنعت نمايشگاهي و ساير نمايشگاه هاي بين المللي در ارتباط مستمر هستيم و اطلاع داریم که اسپانيا و ايتاليا هم همين كار را انجام داده اند.

او افزود: در واقع این مسئولیت اجتماعی ماست. در مواقعی مانند قبل از شیوع کرونا، که شرایط بحرانی نیست، مسئولیت ما این است که در خدمت تولید و اقتصاد کشور باشیم ولی اکنون با توجه به شرایط به وجود آمده، وظیفه مان این است که در خدمت مبارزه با شیوع کرونا باشیم. همچنان که در سال گذشته که بسیاری از استان ها درگیر سیل ویرانگر بودند، نیز در کنار کمک های مالی و کالایی، طي بخشنامه اي به مراكز نمايشگاهي استان هاي سيل زده اعلام كردم كه مراکز نمايشگاهي براي اسكان سيل زدگان اختصاص یابد؛ حتي يك چادر نمايشگاهی ٢٧٠٠ مترمربعي را برای اهواز آماده کردیم كه بنده شخصا آن را تحويل دادم.

حسین زاده همچنین گفت: علاوه بر تهران، اگر در استانهاي ديگر هم نياز باشد ، ما آمادگی داریم مراكز نمايشگاهي را در اختيار ستاد كرونا قرار دهیم هرچند اميدوارم انشاءالله با رعايت نكات ايمني توسط مردم و تلاشهاي مسئولين بهداشتي كشور، این بیماری هرچه زودتر رفع شود و نيازی به این اقدامات نداشته باشیم.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین