کد خبر: ۲۹۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
بانک تجارت در پی شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ تندرستی مشتریان و مراجعان، امکان پیگیری مکاتبات مشتریان خود را به صورت آنلاین از طریق دبیرخانه 24 ساعته سایت اینترنتی خود فراهم کرد.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور که تمامی جامعه را در بر گرفته، یکی از راهکارهای مهم و حیاتی مقابله با آن، کنترل و کاهش ترددهای غیر ضرور و همچنین اجتناب از حضور در  فضاهای عمومی و پر جمعیت همانند مراکز خرید، بانک ها و... است.

مشتریان محترم بانک تجارت به منظور حفظ سلامت خود ، پرسنل بانک و سایر هموطنان و جلوگیری از مراجعات حضوری و همچنین کاهش ارسال و مراسلات، می توانند از طریق دبیرخانه 24 ساعته سایت اینترنتی بانک تجارت بخش تماس با ما (به آدرس   www.tejaratbank.ir  ) نسبت به ارسال و پیگیری نامه اقدام کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین