|
|
امروز: پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۲۹۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
مشتریان می ­توانند پاسخ سوالات خود را در خصوص امور بانکی بدون مراجعه به شعبه­ ها، از طریق تماس با مرکز مشاوره و اطلاع­ رسانی بانک پاسارگاد، سامانه­ ی جامع ارتباط با مشتریان در سایت این بانک و شعبه­ های بانک پاسارگاد در سراسر کشور دریافت کنند.
افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت، افزایش سقف مبلغ کارت هدیه، افزایش سقف دریافت وجه نقد از خودپردازها، تمدید کارت‌های منقضی شده، توصیه به بهره‌مندی از خدمات بانکداری‌الکترونیک، کاهش ساعت کار و اعلام نحوه‌ی ارایه خدمات در شعبه‌ها به صورت شیفتی، از جمله تمهیداتی است که بانک‌پاسارگاد، جهت کاهش مراجعه غیرضروری به شعبه‌ها و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ کرده‌است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، این بانک جهت رفاه حال هم‌میهنان، حفظ سلامت مشتریان و سرمایه‌انسانی خود و کاهش مراجعه غیرضروری به شعبه‌ها، سقف انتقال وجه کارت به کارت از طریق اینترنت‌بانک، موبایل‌بانک، دستگاه‌های خودپرداز و کیوسک‌ها را به مبلغ 100 میلیون ریال افزایش داد. همچنین برای جلوگیری از جابجایی فیزیکی وجوه نقد، سقف کارت هدیه را نیز به مبلغ 20 میلیون ریال افزایش داد و امکان دریافت اسکناس نو از طریق دستگاه‌های خودپرداز را جایگزین توزیع اسکناس در شعبه‌ها کرد.

تمدید خودکار تاریخ اعتبار کارت‌های نقدی که از ابتدا تا انتهای اسفند سال 1398 منقضی می‌شوند به‌مدت یک سال و افزایش سقف برداشت نقدی با کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد از طریق دستگاه‌های خودپرداز به مبلغ 5 میلیون ریال از سایر اقدامات این بانک است.

مشتریان می ­توانند پاسخ سوالات خود را در خصوص امور بانکی بدون مراجعه به شعبه­ ها، از طریق تماس با مرکز مشاوره و اطلاع­ رسانی بانک پاسارگاد، سامانه­ ی جامع ارتباط با مشتریان در سایت این بانک و شعبه­ های بانک پاسارگاد در سراسر کشور دریافت کنند.

این بانک، ضمن کاهش ساعت کاری واحدهای ستادی و شعبه‌ها، نحوه‌‌ی فعالیت شعبه‌ها را در تهران و شهرهایی که دارای بیش از یک شعبه هستند به‌صورت یک روز در میان و در شهرهایی که دارای یک شعبه هستند، با 50 درصد ظرفیت سرمایه‌انسانی خود اعلام کرد.

سامانه‌های بانکداری‌الکترونیک بانک‌پاسارگاد اعم از بانکداری‌مجازی، همراه‌بانک پاسارگاد، سامانه پرداخت اینترنتی سایت بانک، کیپاد، تلفن‌بانک و سامانه #720* اکثر خدمات بانکی را بدون مراجعه به شعبه‌ها به مشتریان ارایه می‌کنند.

گفتنی است سامانه جامع ارتباط با مشتریان در سایت بانک‌پاسارگاد به آدرس https://www.bpi.ir/crm و مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک‌ به شماره 82890 به صورت شبانه‌روزی، آماده پاسخگویی به سؤالات هم‌میهنان است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین