کد خبر: ۲۸۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
این تیم می‌تواند جزء مدعیان قهرمانی باشد. سنگ‌اندازی‌های عجیبی علیه استقلال صورت می‌گیرد که این تیم را از هدف دور می‌کند. بعضا پول بازیکنان را نمی‌دهند. وقتی می‌توان به راحتی پول بازیکن را پرداخت کرد، چرا باید کار به شکایت برسد؟
بازیکن سابق سرخابی‌های پایتخت گفت: استقلال شرایط خیلی خوبی دارد و می‌تواند جزء مدعیان قهرمانی باشد، البته اگر به این تیم سنگ نزنند.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص شرایط استقلال پیش از دربی 91، اظهار کرد: استقلال پس از برگزاری مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شرایط خیلی خوبی دارد و بازیکنان ثابت کرده‌اند که این تیم می‌تواند از گزینه‌های قهرمانی باشد. شرایط خوبی در استقلال وجود دارد، البته اگر بگذارند این تیم کار خودش را بکند.

نیکبخت تاکید کرد: این تیم می‌تواند جزء مدعیان قهرمانی باشد. سنگ‌اندازی‌های عجیبی علیه استقلال صورت می‌گیرد که این تیم را از هدف دور می‌کند. بعضا پول بازیکنان را نمی‌دهند. وقتی می‌توان به راحتی پول بازیکن را پرداخت کرد، چرا باید کار به شکایت برسد؟

وی در در رابطه با ارزیابی‌اش از فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال، خاطرنشان کرد: استقلال با مجیدی شرایط خیلی خوبی دارد. دیگر باید یک بار برای همیشه مباحث مربوط به تفکر سنتی از فوتبال ایران حذف شود. مربی را بر می‌دارند و مربی چهار سال گذشته را بالای سر تیم می‌گذارند. هنوز هم در لیگ برتر و دسته یک چنین قضایایی وجود دارد. مربی یک تیم را بر می‌دارند و دوباره یک تیم دیگر به او می‌سپارند. وقتی یک مربی اخراج می‌شود، لابد مربی ضعیفی بوده که برکنار شده پس چرا دوباره بلافاصله به شغل و تیم جدید می‌رسد؟ باید تغییری در مربیان داشته باشیم و نسل جدیدی در فوتبال ایران ظاهر شود. در اروپا پس از برکناری مربی و چند سال خانه‌نشینی دوباره به او تیم می‌دهند. خدا را شکر در ایران لابی‌گری قدرت زیادی دارد. مربی باید خودش را به یک مدیربرنامه بچسباند تا بتواند تیم داشته باشد.

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: فرهاد مجیدی می‌تواند در استقلال نتیجه بگیرد. مجیدی بیشتر روی مباحث رفاقتی و تهییج بازیکنان تمرکز کرده‌است. زمان زیادی از خداحافظی‌ مجیدی از فوتبال نمی‌گذرد. او از جنس بازیکنان است و می‌تواند تیم را به روزهای اوجش بازگرداند. چرا مجیدی نتواند در دربی پیروز شود؟ با بازی‌های زیبایی که در چند دیدار اخیر داشته و خط حمله آتشین این تیم، هیچ چیزی دور از دسترس نیست. استقلال نیاز به یک انگیره داشت که فرهاد مجیدی این کار را به خوبی انجام داد. استقلال قطعا می‌تواند در دربی موفق باشد.

نیکبخت در مورد مصدومیت دیاباته و از دست دادن داربی 91، عنوان کرد: دیاباته از جمله بازیکنان خارجی فوق‌العاده در لیگ ایران است. استقلال با نبود دیاباته 100 درصد به مشکل می‌خورد، اما جایگزین مطمئنی مانند ارسلان مطهری دارد. مطهری در 20 دقیقه حضورش در لیگ قهرمانان آسیا دو گل می‌زند. مهدی قائدی از بازیکنان آماده استقلال است. دست مجیدی برای چینش و ترکیب باز است.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس افزود: پرسپولیس هم شرایط مشابهی با استقلال دارد، با این تفاوت که پول بازیکنانش پرداخت شده و بیشترین دریافتی را داشته‌اند. شرایط استقلال و پرسپولیس در این فصل برابر است و می‌توانیم یک بازی زیبا را در دربی شاهد باشیم.

بازیکن پیشین تیم‌های استقلال و پرسپولیس با اشاره به تجربه بیشتر گل‌محمدی نسبت به  فرهاد مجیدی، یادآور شد: تفاوت چندانی میان یک مربی که تجربه دربی داشته و مربی دیگری که نخستین دربی‌اش را تجربه می‌کند، وجود ندارد. در این بازی‌ها موقعیت چندانی به وجود نمی‌آید. تیمی که از کوچکترین موقعیتش استفاده کند، پیروز دربی خواهدبود.

نیکبخت در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی 91، گفت: نتیجه دربی چیزی نیست که بتوان به راحتی پیش‌بینی کرد، اما امیدوارم استقلال پیروز بازی باشد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین