|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۸۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
صنعت بیمه برای پرداخت خسارت به سیل زدگان دارای بیمه نامه آمادگی کامل دارد و برای تحقق این امر باید در ابتدا میزان خسارت وارده از سوی زیاندیدگان اعلام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بیمه مرکزی، مدیرکل نظارت بر شرکت های بیمه و هماهنگی استانها در جریان بازدید از مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر افزود: برخی از بیمه گذاران همچون بنیاد شهید، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، منازل مسکونی افراد تحت پوشش خود را به صورت گروهی بیمه کرده اند که در این رابطه مقرر شد در جلسات مدیریت بحران استان، موضوع معرفی واحدهای خسارت دیده به شرکت های بیمه، پیگیری شود.

محمدجواد آقاجری از پیشنهاد حضور شرکت های بیمه به صورت متمرکز در فرمانداری ها یا برخی از ادارات کل آموزش پرورش شهرستانها خبر داد تا بیمه گذاران برای اعلام خسارت به مراکز پیش بینی شده مراجعه کنند.

وی ضمن ارائه گزارش سفر در زاهدان و تاکید بر گسترش فرهنگ بیمه به عملکرد و وظایف شورای هماهنگی استانها پرداخته و افزود: باید زمینه حضور شورای هماهنگی بیمه استان ها در شورای اداری و جلسات مرتبط با صنعت بیمه فراهم شود و اعضای این شورا با کارگروه های تخصصی فرمانداری ها ارتباط تنگاتنگی برقرار کنند.

وی ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده استان، دغدغه رییس کل بیمه مرکزی را حضور در منطقه و پیگیری پرداخت به موقع خسارت به سیل زدگان اعلام کرد و از اعزام یک هیات بلندپایه بیمه ای به این استان خبر داد.

بر اساس این گزارش عباسعلی ارجمندی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان نیز با قدردانی از حضور هیات نظارتی بیمه مرکزی با اشاره به ضریب نفوذ پایین بیمه، خواهان تبلیغات بیشتر و گسترش فرهنگ بیمه در این استان شد.

وی همچنین نکاتی را در راستای شناخته شدن محصولات و پوشش های قابل ارائه توسط شرکت های بیمه بیان کرد و آمادگی مجموعه خود را برای هرگونه همکاری و مساعدت با شرکت های بیمه به منظور کاهش آلام سیل زدگان استان اعلام کرد و پرداخت به موقع خسارت سیل زدگان را فرصتی برای شناساندن بهتر صنعت بیمه به مردم استان دانست.

لازم به ذکر است در این نشست روسای شعب شرکت های بیمه البرز، آسیا، معلم، آرمان، سینا، نوین، کارآفرین، ما، دانا، تعاون کوثر، میهن، دی، پارسیان و معاونین شعب شرکت های بیمه ایران و رازی، رئیس شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی و رئیس حراست سازمان اقتصاد و دارایی استان حضور داشتند.

در پایان این نشست مدیرکل نظارت بر شرکت های بیمه و هماهنگی استانها و هیات همراه از روستای سیل زده پلان بازدید کردند و از نزدیک با مشکلات سیل زدگان آشنا شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین