|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵
کد خبر: ۲۸۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
 یک عضو فراکسیون ولایی مجلس با انتقاد به روند اجرای اصلاح قیمت بنزین پیشنهاد جبران این موضوع را در بررسی بودجه داد و گفت: چرا سهمیه را به خودرو می‌دهیم؟ چرا سهمیه را به هر ایرانی نمی‌دهیم؟

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام احد آزادی خواه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور با اشاره به شیوه کسب درآمد از نفت و تاثیر آن بر بودجه مدعی شد: در جریان باشید که ۱۰۰ هزار میلیارد فرار مالیاتی در کشور وجود دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس در مورد معافیت مالیاتی هنرمندان گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه نباید عجولانه این موضوع را اعلام می‌کرد؛ چرا که لایحه هنوز نهایی نشده بود. در واقع لایحه هنوز به مجلس نیامده بود و تلفیق صورت نگرفته بود. چرا قبل از تصویب انتظار ایجاد کنیم.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس در انتقاد از معافیت مالیاتی هنرمندان تاکید کرد: با کدام علل می‌خواهید هنرمندان را از مالیات معاف کنید؟ چرا کشاورزان، معلمان یا کارگران شهرداری از مالیات معاف نشوند؟ نکته اینجاست که در کنار هنرمندان متعهد ما، سلبریتی‌هایی وجود دارد که ضد ملت حرکت کرده و به کشور خیانت می‌کنند. آیا این تدبیر است؟

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مورد نظام رتبه بندی فرهنگیان نیز گفت: این نظام دردی از فرهنگیان دوا نمی‌کند، ما باید ضریب حقوق فرهنگیان را افزایش دهیم تا یکبار برای همیشه به آن‌ها خدمت کرده باشیم.

آزادیخواه در پایان نطق خود با انتقاد به روند اجرای اصلاح قیمت بنزین پیشنهاد جبران این موضوع را در بررسی بودجه داد و گفت: چرا سهمیه را به خودرو می‌دهیم؟ چرا سهمیه را به هر ایرانی نمی‌دهیم؟ چرا می‌گویید هر ایرانی یک سهمیه سوخت دارد. بیایید دست رانت، زر، زور و تزویر را قطع کنید. اگر به خودروها سهمیه بنزین بدهیم فرد سرمایه دار ۶ خودرو می‌خرد و دغدغه‌ای ندارد اما آن کسی که خودرو ندارد، سرش بی کلاه می‌ماند. شعار هر ایرانی چند لیتر بنزین بهترین تدبیر است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین