|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۲۸۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
کالدرون درباره عملکرد بشار رسن در این مسابقه گفت: او ۹ روز قبل از تیم ملی عراق به ایران بازگشت. برای این بازی کاملا به او اعتماد داشتم و نشان داد که بازیکن باکیفیتی است. کاملا از او راضی هستم.
 سرمربی پرسپولیس می‌گوید به دلیل درگیری میان عالیشاه و نعمتی، او تصمیم گرفت تا از این دو بازیکن در مصاف با ذوب‌آهن استفاده نکند.

 گابریل کالدرون پس از پیروزی تیش برابر ذوب‌آهن، اظهار کرد: به بازیکنان و تماشاگران‌مان تبریک می‌گویم. بازیکنانم خوب بازی کردند و شایسته کسب سه امتیاز بودند. همه می‌دانستیم که در ۹ سال قبل در این زمین پیروز نشده بودیم. می‌دانستیم بازی سختی در انتظار ما است. امروز سطح خوبی را ارائه کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کرد تیمش سه گل بزند، گفت: در بازی قبل مقابل نفت مسجد سلیمان موقعیت‌های زیادی داشتیم. بازیکنان توانمندی در تیم خودمان داریم. در این بازی از موقعیت‌های خودمان استفاده کردیم. قبل از از بازی حرفی درباره بازی نزده بودم. وقتی هم که به حریف گل زدیم، دوست داشتم کماکان با کیفیت بازی کنیم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا نوع چینش خط دفاعی ذوب آهن او را به خواسته‌اش رساند، گفت: ذوب آهن در بازی‌های اخیرش یک مساوی و برد داشته است. مسلما کیفیت بازی ما باعث به دردسر افتادن حریف شد.

کالدرون درباره عملکرد بشار رسن در این مسابقه گفت: او ۹ روز قبل از تیم ملی عراق به ایران بازگشت. برای این بازی کاملا به او اعتماد داشتم و نشان داد که بازیکن باکیفیتی است. کاملا از او راضی هستم.

وی در واکنش به سوالی درباره درگیری نعمتی و عالیشاه پیش از این دیدار هم گفت: این اتفاق همیشه در فوتبال رخ می‌دهد و ممکن است در آینده رخ بدهد. من خودم فرزند دارم. اگر فرزندانم با هم درگیر شوند، درباره آن تصمیم‌ می‌گیرم. درگیری آن‌ها روز قبل از بازی بود و تصمیم گرفتم در این دیدار نباشند. فردا آن‌ها در تمرین حضور خواهند داشت و کمیته انضباطی باشگاه درباره آن‌ها تصمیم گیری می‌کند.

وی درباره رضایت از شجاع خلیل زاده و سید جلال حسینی اظهار کرد: من از هر سه مدافع وسطم راضی هستم. ما مشکلی در خط دفاعی نداریم. هر کسی که بازی کند، عملکرد خوبی خواهیم داشت. در تیم من هر کسی ممکن است بازی کند. شاید برای برخی یک ترکیب ثابت باشد اما برای من اینطور نیست. هر سه مدافع من در سطح بین‌المللی و دارای شخصیت بزرگی هستند. ما این شانس را داریم که از سه مدافع خوب استفاده کنیم. امروز تصمیم گرفتم در دقایق پایانی هر سه نفر بازی کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره دلیل استفاده از رادوشوویچ در این مسابقه اظهار کرد: این تصمیم من بود. وقتی بیرانوند به هنگ کنگ رفت، از او پرسیدم که امکانش هست که کس دیگری به جای او برود یا خیر که به من گفتند اگر او شخصا نرود، ممکن است جایزه را از دست بدهد. به نظرم این موضوع حقیقت نداشت، چون بازیکن قطری در عین غیبت در مراسم جایزه را برد. من دوست نداشتم بیرانوند جایزه را از دست بدهد. از او پرسیدم که کی برمی‌گردی و او گفت دوشنبه می آید اما سه شنبه شب به تهران آمد. به همین دلیل با یک جلسه تمرین نمی‌توانست به بازی برسد.

وی ادامه داد: می‌دانیم او بهترین دروازه بان آسیا است. من خیلی مدیون علی هستم چون همیشه از من حمایت کرده است. با این حال من اصول خودم را برای هدایت تیم دارم. این اصول برای همه یکسان است. به نظرم بیرانوند بهترین است. همچنین به رادوشوویچ به خاطر ارائه این عملکرد تبریک می‌گویم. عملکرد او اتفاقی نبود. این موضوع به این خاطر است که رادوشوویچ در کنار بهترین دروازه‌بان آسیا تمرین می‌کند و می‌داند که شانس کمی خواهد داشت. با این حال او جوری تمرین می کند که همیشه در ترکیب اصلی باشد.

کالدرون تاکید کرد: بیرانوند به عنوان یک بازیکن و همبازی عالی است و شخصیت بزرگی دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین