سرپرست بیمه ایران در سفر کاری فشرده و یکروزه به استان گیلان علاوه بر بازدید از پایانه خسارت و شعبه رشت همچنین بازدید از شعب لاهیجان، رودبار و رودسر و دیدار با انجمن صنفی نمایندگان استان، با استاندار گیلان نیز دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛دکتر رضایی در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به اینکه راهاندازی پایانه مکانیزه پرداخت خسارت در استان گیلان در شهرهای رشت و لاهیجان برای اولین بار انجام میگیرد، گفت: سرعت، صحت و حفظ کرامت ارباب رجوع سه اصل مهم در مسیر رعایت حقوق شهروندی است که بیمه ایران در اجرای آن اهتمام ویژه دارد. سرپرست بیمه ایران از رونمایی صدور و پرداخت خسارت دیجیتال بیمه ایران برای اولین بار در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ثبت جهانی بیمه ایران در یونسکو، ارتقای دو رتبهای توانگری مالی بیمه ایران و خدمات دهی مطلوب و پرداخت خسارت در محل وقوع حادثه و نیز مشارکت در مقاطع بحرانی از افتخارات بیمه ایرانی هاست. دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان نیز به سوابق خوب و دیرین بیمه ایران در ارائه خدمت به مردم اشاره کرد و افزود: بیمه ایران در دولت تدبیر و امید براساس تأکیدات رئیس محترم جمهوری مبنی بر تکریم مردم و رعایت حقوق شهروندی، در ارتقاء سطح کیفیت، سرعت خدمات و رضایتمندی مردم گامهای موثری برداشته است. وی با تأکید بر تقویت مشارکت بیمه ایران در عرصه تولید، اشتغال و چرخه کارآفرینی اظهار داشت: باتوجه به ظرفیت بالای گیلان در حوزههای کشاورزی، صنعت، گردشگری، وجود بنادر مهم استراتژیک و منطقه آزاد انزلی انتظار می رود در شرایط اقتصادی کشور و تحریمهای ظالمانه در راستای سیاستهای اقتصادمقاومتی اقدامات موثرتری صورت گیرد. نماینده عالی دولت در گیلان، اعتماد عمومی را یکی از مهمترین سرمایههای بیمه ایران عنوان و خاطرنشان کرد: گسترش دولت الکترونیک و استفاده از بسترهای دیجیتال علاوه بر صرفهجویی در زمان، کاهش هزینه و شفافیت، ما را به اهداف سند چشمانداز 20 ساله و نیز برنامه ششم توسعه نزدیکتر میکند.
* بازدید دکتر رضایی از شعب استان گیلان
دکتر رضایی، سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران، در سفر به استان گیلان به شهرستان رودبار رفت و پس از دیدار از شعبه رودبار، موضوع بازسازی ساختمان قدیم شعبه را مورد بررسی قرار داد. وی در رودبار در گفتگو با خبرنگار هفته نامه شکوفه های زیتون گفت: در مواقع حوادث اگرچه دولت به مردم کمک می کند، اما این بیمه ها هستند که به سرعت جبران خسارت می کنند. در زمان حوادث اگر مردم بیمه داشته باشند تکیف خود را می دانند و می توانند به راحتی به وضعیت قبل از حادثه برگردند.
دکتر رضایی تاکید کرد، شرکتهای بیمه باید بر اساس نیاز بیمه گذار بیمه نامه های خاص طراحی کنند.
سرپرست بیمه ایران در ادامه سفر به گیلان از پایانه خسارت مرکز رشت بازدید کرد و ضمن دیدار با همکاران، روند پرداخت خسارت به بیمه گزاران را مورد ارزیابی قرار داد. وی، همچنین از راه اندازی اولین پایانه پرداخت خسارت مکانیزه در کشور در شهر رشت خبر داد.
شعب رودسر و لاهیجان مقصد بعدی سفر یک روزه سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران بود. دکتر رضایی در شهرستان لاهیجان ضمن دیدار با کاظمی شهردار لاهیجان، وضعیت احداث ساختمان جدید مرکز لاهیجان را مورد بررسی قرار داد و در خصوص تهیه زمین مناسب برای احداث دومین پایانه مکانیزه پرداخت خسارت با وی مشورت کرد. سرپرست بیمه ایران در دیدار با همکاران مرکز لاهیجان با اشاره به اینکه پرداخت خسارت در بیمه ایران به روز است، از تلاش همکاران استان گیلان تقدیر کرد.
در ادامه دکتر رضایی از اداره کل بیمه ایران بازدید و ضمن حضور در تمام واحدها، از نزدیک با همکاران استان دیدارکرد و نحوه ارائه خدمات به بیمه گذاران را مورد ارزیابی قرار داد.
جلسه با انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان، آخرین برنامه سفر یک روزه سرپرست بیمه ایران به استان گیلان بود.
در این جلسه که آقایان کاظمی تکلیمی، عضو هیات مدیره و آریانپور، معاونت حقوقی و امور قراردادهای بیمه ایران نیز حضور داشتند، دکتر رضایی، وجود نیروهای انسانی در بیمه ایران (شامل کارکنان و نمایندگان) را از افتخارات بیمه ایران دانست. در ادامه جلسه، اعضای هیات رئیسه انجمن صنفی استان موارد و مشکلاتی را مطرح کردند و دکتر رضایی راهکارهای لازم را ارائه کرد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛دکتر رضایی در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به اینکه راهاندازی پایانه مکانیزه پرداخت خسارت در استان گیلان در شهرهای رشت و لاهیجان برای اولین بار انجام میگیرد، گفت: سرعت، صحت و حفظ کرامت ارباب رجوع سه اصل مهم در مسیر رعایت حقوق شهروندی است که بیمه ایران در اجرای آن اهتمام ویژه دارد. سرپرست بیمه ایران از رونمایی صدور و پرداخت خسارت دیجیتال بیمه ایران برای اولین بار در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ثبت جهانی بیمه ایران در یونسکو، ارتقای دو رتبهای توانگری مالی بیمه ایران و خدمات دهی مطلوب و پرداخت خسارت در محل وقوع حادثه و نیز مشارکت در مقاطع بحرانی از افتخارات بیمه ایرانی هاست. دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان نیز به سوابق خوب و دیرین بیمه ایران در ارائه خدمت به مردم اشاره کرد و افزود: بیمه ایران در دولت تدبیر و امید براساس تأکیدات رئیس محترم جمهوری مبنی بر تکریم مردم و رعایت حقوق شهروندی، در ارتقاء سطح کیفیت، سرعت خدمات و رضایتمندی مردم گامهای موثری برداشته است. وی با تأکید بر تقویت مشارکت بیمه ایران در عرصه تولید، اشتغال و چرخه کارآفرینی اظهار داشت: باتوجه به ظرفیت بالای گیلان در حوزههای کشاورزی، صنعت، گردشگری، وجود بنادر مهم استراتژیک و منطقه آزاد انزلی انتظار می رود در شرایط اقتصادی کشور و تحریمهای ظالمانه در راستای سیاستهای اقتصادمقاومتی اقدامات موثرتری صورت گیرد. نماینده عالی دولت در گیلان، اعتماد عمومی را یکی از مهمترین سرمایههای بیمه ایران عنوان و خاطرنشان کرد: گسترش دولت الکترونیک و استفاده از بسترهای دیجیتال علاوه بر صرفهجویی در زمان، کاهش هزینه و شفافیت، ما را به اهداف سند چشمانداز 20 ساله و نیز برنامه ششم توسعه نزدیکتر میکند.
* بازدید دکتر رضایی از شعب استان گیلان
دکتر رضایی، سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران، در سفر به استان گیلان به شهرستان رودبار رفت و پس از دیدار از شعبه رودبار، موضوع بازسازی ساختمان قدیم شعبه را مورد بررسی قرار داد. وی در رودبار در گفتگو با خبرنگار هفته نامه شکوفه های زیتون گفت: در مواقع حوادث اگرچه دولت به مردم کمک می کند، اما این بیمه ها هستند که به سرعت جبران خسارت می کنند. در زمان حوادث اگر مردم بیمه داشته باشند تکیف خود را می دانند و می توانند به راحتی به وضعیت قبل از حادثه برگردند.
دکتر رضایی تاکید کرد، شرکتهای بیمه باید بر اساس نیاز بیمه گذار بیمه نامه های خاص طراحی کنند.
سرپرست بیمه ایران در ادامه سفر به گیلان از پایانه خسارت مرکز رشت بازدید کرد و ضمن دیدار با همکاران، روند پرداخت خسارت به بیمه گزاران را مورد ارزیابی قرار داد. وی، همچنین از راه اندازی اولین پایانه پرداخت خسارت مکانیزه در کشور در شهر رشت خبر داد.
شعب رودسر و لاهیجان مقصد بعدی سفر یک روزه سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران بود. دکتر رضایی در شهرستان لاهیجان ضمن دیدار با کاظمی شهردار لاهیجان، وضعیت احداث ساختمان جدید مرکز لاهیجان را مورد بررسی قرار داد و در خصوص تهیه زمین مناسب برای احداث دومین پایانه مکانیزه پرداخت خسارت با وی مشورت کرد. سرپرست بیمه ایران در دیدار با همکاران مرکز لاهیجان با اشاره به اینکه پرداخت خسارت در بیمه ایران به روز است، از تلاش همکاران استان گیلان تقدیر کرد.
در ادامه دکتر رضایی از اداره کل بیمه ایران بازدید و ضمن حضور در تمام واحدها، از نزدیک با همکاران استان دیدارکرد و نحوه ارائه خدمات به بیمه گذاران را مورد ارزیابی قرار داد.
جلسه با انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان، آخرین برنامه سفر یک روزه سرپرست بیمه ایران به استان گیلان بود.
در این جلسه که آقایان کاظمی تکلیمی، عضو هیات مدیره و آریانپور، معاونت حقوقی و امور قراردادهای بیمه ایران نیز حضور داشتند، دکتر رضایی، وجود نیروهای انسانی در بیمه ایران (شامل کارکنان و نمایندگان) را از افتخارات بیمه ایران دانست. در ادامه جلسه، اعضای هیات رئیسه انجمن صنفی استان موارد و مشکلاتی را مطرح کردند و دکتر رضایی راهکارهای لازم را ارائه کرد.
ارسال نظر