|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸
کد خبر: ۲۸۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
احسان حدادی با تمجید از نگاه حمایتی سلطانی فر نسبت به قهرمانان اظهار داشت: در دیدار با وزیر ورزش و جوانان، به سلطانی‌فر قول مدال بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دادم و امیدوارم با تلاش و کوشش در سایه آرامش و حمایت به آن دست پیدا کنم.
 دارنده تنها مدال تاریخ دوومیدانی ایران در بازی‌های المپیک با بیان این که به وزیر ورزش و جوانان قول مدال المپیک توکیو را دادم، گفت: با ۶۸ متر پرتاب در المپیک توکیو طلا می‌گیرم.

به گزارش ایسنا، احسان حدادی با تمجید از نگاه حمایتی سلطانی فر نسبت به قهرمانان اظهار داشت: در دیدار با وزیر ورزش و جوانان، به سلطانی‌فر قول مدال بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دادم و امیدوارم با تلاش و کوشش در سایه آرامش و حمایت به آن دست پیدا کنم.

وی دیدار خود با سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: واقعیت آن است که سلطانی‌فر مسائل منختلف ورزش کشور از جمله قهرمانان را با دلسوزی و به صورت ریز رصد می کنند و کمتر دوستانی آمدند در وزارت ورزش و جوانان که به اندازه ایشان مسائل دو ومیدانی را تا این حد رصد کنند.

پرافتخارترین  ورزشکار دو ومیدانی ایران تصریح کرد: در  دیدار با  وزیر ورزش و جوانان  برنامه‌های مختلف دو ومیدانی را مرور کردیم و ایشان در جریان کامل فرآیند آماده سازی بنده قرار گرفتند و برنامه های  هفت تا هشت ماه آینده پیش رو تا المپیک را ارئه دادم. درباره برنامه‌های بلند مدت دو ومیدانی  صحبت شد تا بصورت گلخانه ای تعدادی از استعدادهای این رشته برای مدال‌آوری مورد توجه  قرار گیرند چرا که دو ومیدانی یک رشته دیربازده هست و اگر این اتفاق رخ دهد قطعا می توانیم از این رشته در بازی‌های آسیایی در ادوار آینده بیشترین مدال را بگیریم  چرا که هم روابطش وجود دارد و هم از پتانسیل خوبی در این رشته برخورداریم و از طرفی با توجه به این مهم که ۱۸ سال تجربه اردوهای کشورهای مختلف اروپایی و امریکایی را دارم ،این بستر فراهم است تا دو ومیدانی را از این شرایطی که دارد نجات دهیم و دکتر سلطانی فر هم روی این مهم تاکید داشتند چرا که دو ومیدانی یک رشته استراتژیک هست و چون ورزش اول المپیک است و ۱۴۶ مدال در المپیک توزیع می شود و اگر نگاه ویژه شود می توانیم در المپیک ۲۰۲۴ در رشته های دیگر دو ومیدانی و در بازی های اسیایی نیز مدال هایی داشته باشیم.

حدادی با اشاره به اینکه وزیر ورزش و جوانان می‌خواست از وی قول مدال طلای المپیک بگیرد اظهار داشت: آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال طلای المپیک است و من هم بدون شک هدفم خوشرنگ ترین مدال  در بازی های المپیک است بطوریکه به سلطانی‌فر این قول را دادم که نهایت تلاش خود را برای خوشرنگ ترین مدال داشته باشم  و اگر اتفاق بدی هم برای من رخ ندهد قطعا می توانم در المپیک ۲۰۲۰  روی سکو بروم .

وی ادامه داد: خوشبختانه در شرایط خوبی به سر می برم و سال گذشته هم در تمرینات ۶۷ متر پرتاب داشتم و در رقابت‌های قهرمانی جهان هم با وجود مصدومیت ۶۵ متر پرتاب کردم و در اردیبهشت ماه هم با استمرار در تمرینات و اردوها به میزان ۶۸ متر هم می رسم و تلاشم را برای حفظ آمادگی برای حضور پرقدرت در بازی‌های المپیک ادامه خواهم داد.

حدادی حریفان جدی خود برای کسب مدال المپیکی را از کشورهای سوئد، جاماییکا، اتریش و رومانی عنوان کرد و اظهار داشت: اختلاف چندانی با حریفان ندارم و معمولا بقیه رقبا هم میزان پرتابی آن‌ها بین ۶۷ تا ۶۶ دارند از طرفی در المپیک پیش رو نیز پرتاب به میزان ۶۸ متر طلای المپیک را برای من قطعا محقق می‌سازد.

وی یکی از درخواست های خود را ایجاد شرایط مناسب برای آمادگی همراه با آرامش لازم برای خود خواند و تصریح کرد: در فاصله پیش رو تا المپیک، آرامش بهترین نکته برای رسیدن به مدال المپیک است و در این بین از وزیر ورزش و جوانان و رییس آینده فدراسیون همین حفظ ارامش را درخواست می کنم تا بتوانم با تیم مربیگری خود از جمله حسین اقای توکلی  که خودش قهرمان المپیک است و بهتر از هر کسی می تواند به من روحیه و آرامش دهد ، ادامه دهم و خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان هم حمایت لازم را دارد چرا که در رشته ی ما فقط من نیستم که موفق می شوم در واقع تیم من می تواند موجبات موفقیت من را رقم بزند.

احسان حدادی در پایان توقع خود را از رییس آینده فدراسیون دو ومیدانی توجه ویژه به استعدادهای این رشته در سراسر کشور عنوان کرد و گفت : افزایش سطح دانش مربیان و قهرمانان با برنامه ریزی مدون امکان پذیر است و خرد جمعی و استفاده از بهترین‌های دو ومیدانی را به رییس اینده این فدراسیون پیشنهاد می‌کنم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین